Ga naar inhoud


Weer verhuizing bij CanalDigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

De zenders Discovery Channel en 13th Street die nu op de overvolle transponder 11914H zitten, zijn nu ook te ontvangen op transponder 11739V, DVB-S2, 27.500, 2/3, dezelfde transponder waar ook NPO 2 HD op zit. Daar zitten nu ook al 21 zenders op.
Het is even afwachten of transponder 11914H nu iets minder vol komt of dat ze daar weer andere zenders op gaan plaatsen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zag vandaag dat fox life stopt op 22 september. Kunnen die verschuivingen daarmee te maken hebben?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste erwin

Jij schrijft dat ik de bron ben die geschreven heeft dat Fox Life op 22 september stopt. Ik heb dat helemaal niet geschreven.
En dat Discovery Channel en 13th Street nu ook op transponder 11739V zit, kun je zelf zien door deze transponder even in te laden. Dan kun je die zenders gewoon met een geldig abonnement ontvangen. Daar heb ik geen bron voor nodig.

Maar bedoel je misschien wie aangegeven heeft dat Discovery Channel en 13th Street naar de nieuwe transponder gaan verhuizen?
Dat is de vrije fries op een ander forum.
Hij schrijft daar:
nieuwe plek voor discovery channel en 13 th street
11739 v 2/3 27500 dvbs-2/8Psk

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geschreven, en dat staat als je afstemd op de zender zelf rechts bovenaan naast fox life. Er staat ook op dat ze je bedankten om te zien. Mocht de ontvanger vrij zijn, dan nam ik via dreamote lite een screenshot om te tonen.

Mijn vraag naar hiertoe was, of dit met de verschuivingen te maken heeft. Sprietje heeft hier dan met de verdwijning van foxlife niks te maken, dit ter verduidelijking.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste erwin

 

Jij schrijft dat ik de bron ben die geschreven heeft dat Fox Life op 22 september stopt. Ik heb dat helemaal niet geschreven.

En dat Discovery Channel en 13th Street nu ook op transponder 11739V zit, kun je zelf zien door deze transponder even in te laden. Dan kun je die zenders gewoon met een geldig abonnement ontvangen. Daar heb ik geen bron voor nodig.

 

Maar bedoel je misschien wie aangegeven heeft dat Discovery Channel en 13th Street naar de nieuwe transponder gaan verhuizen?

Dat is de vrije fries op een ander forum.

Hij schrijft daar:

nieuwe plek voor discovery channel en 13 th street

11739 v 2/3 27500 dvbs-2/8Psk

 

nee

wel van jou eerste bericht.

 

Verder ook niet belangrijk om nog op door te gaan.

 

is geen ruzie waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als foxlife verdwijnt zoals ze aangeven wil dit zeggen dat ze volledig met dat kanaal zullen stoppen denk ik . Want op de kabel stopt die ook .

verdwijnt niet,zie ander topic op dit forum ;)

enkel de belgische versie stopt.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...