Ga naar inhoud


Facturen inkijken canal digitaal als belg,hoe?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

Ik zou graag mijn factuur inzien van canal digitaal. Bij tvv, kan dit bij de abonnee zone.

Of dit ook zo is bij CD, weet ik niet, maar indien ja, kunnen wij daar (nog) geen gebruik van maken, omdat hun database nog niet is upgedate.

Ik belde, maar men was niet bereid de factuur te mailen.

Zijn er andere optie's buiten mijn canal digitaal om de factuur in te kijken?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij CanalDigitaal kun je ook de facturen inzien, ik dacht tot een jaar terug maar dan moet je wel eerst inloggen, zie hier: http://www.canaldigitaal.nl/mijn-canaldigitaal/mijn-canaldigitaal/

 

Das net het probleem sprietje. Hun database is nog niet aangepast voor abonnees buiten nederland en (nog) geen mijn canal digitaal.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dat is dan makkelijk. Als hun database nog niet op orde is zodat je via hun site de factuur niet kunt inzien en ze ook niet bereidt zijn deze te mailen, dan moeten ze hem maar schriftelijk per post opsturen. Je hebt recht op een factuur. Blijkbaar kunnen ze wel uitrekenen wat je moet betalen dus kunnen ze je ook een factuur toe sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even deze contacteren via de site, en hen vriendelijk melden, dat mijn canal digitaal voor ons nog niet toegankelijk is, en hen vriendelijk vragen deze te mailen. Ik kan begrijpen dat het aanpassen van hun database monikkenwerk is, maar toch zou ik graag zien wat ze factureren.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sattv4iedereen,

 

Ik heb het zelfde probleem gehad.

Het heeft mij veel telefoontjes gekost om het voor elkaar te krijgen.

Uiteindelijk is er iemand van CD die het probleem heeft opgelost en als volgt:

 

Tijdelijk hebben ze mijn adres op een Nederlands adres ingeven en dan terug op een Belgisch; probleem is nu opgelost voor Mijn Canaldigitaal..

 

Alphasat.

aangepast door Alphasat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hebben ze me ook verteld ( zie ander bericht) maar die melde, als ze het terug zetten naar mijn adres, de registratie vervalt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Johan45,

 

Inderdaad tijdelijk kreeg ik het Canaldigtaal adres te zien in Hilversum via Mijn Canaldigitaal.

Na 20 min stond mijn adres er terug in.

 

@ sattv4iedereen,

Mijn registratie blijkt nog altijd te werken.

Ze hebben mij probleem toen opgelost.

 

 

Alphasat.

aangepast door Alphasat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ook al enkele keren geprobeerd mezelf te registreren, maar die knop op het formulier doet geen moer ook al staat er een groen bolletje met vinkje na elk verplicht ingevuld veld...

 

Voorlopig wacht ik maar even af.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hij bedoelt te zeggen dat zijn internet toegang naar "Mijn Canaldigitaal" dan vervalt, bij het terug zetten van het adres naar belgië.

 

Je toegang tot dat portaal is gedeeltelijk gebaseerd op (Nederlandse) postcodes.

Belgische postcodes begrijpt het systeem niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

of ze moeten gewoon 2 letters toevoegen... ZZ oid. Dat is vaak heztelfde als je iets in Duitsland registreert, dan moet je een 0 voor je 4 cijfers van de postcode zetten, omdat het systeem daar meestal 5 cijfers eist... de 2 letters zet je dan voor je plaatsnaam.

Maar misschien dat het lukt met "1234 ZZ plaatsnaam" je zou zoiets zelf kunnen voorstellen als je je probleem voorlegt. op die manier voldoe je wel aan de eisen van het systeem.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...