Ga naar inhoud


Nieuwe actie canaldigitaal om abonnement met 2 jaar te verlengen


theparasol

Aanbevolen berichten


Op een manier zou ik dan denken dat ze er wel voor zorgen dat je kan blijven kijken gedurende de looptijd van jouw nieuwe overeenkomst.

Anders heb je immers terecht reden om te klagen...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

OP basis waarvan baseer je dat?

 

Elke verkoper van elk product probeert je vanuit het instap model in de deluxe versie te lokken, maar daarmee verdwijnt het instap model nog niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal digitaal, kondigt (verlopig) nog niet de orca ontvangers aan.

Je zou kunnen denken, dat je veilig bent, tenzij ze ons pesten zoals ze doen met fsi2.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je gewoon op dit aanbod in kunt gaan.

Of wilde je nu toch al CD opzeggen?

Zo niet, dan blijf je denk ik toch wel die twee jaar kijken op je huidige voorwaarden.

Mocht je er op in gaan en komen er de door jou gevreesde of andere onwelgevallige veranderingen, dan kun je gewoon alsnog opzeggen en zit je niet aan die twee jaar vast.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is momenteel trouwens de goedkoopste methode om het Basis HD abonnement af te nemen bij Canal Digitaal als je al in het bezit bent van een oranje smartcard? Ik wil niet hun apparatuur, die heb ik zelf al. Jaarabonnement is voldoende, want zoals Parasol zegt... twee jaar is vrij lang.

80cm Schotel, 2 x Alps LNB's (23.5E/19.2E), 2 x Smart LNB's (28.2E/13E), Triax Multifeed rail.
XTrend 8000 (Openpli 4.0), XSarius Fusion HD SE (Openpli 6.0 release Candidate), DVB-C Stick Sundtek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...