Ga naar inhoud


Sky Duitsland heeft Nagravision uitgeschakeld !


satfanatic

Aanbevolen berichten

Tja, er zijn nou eenmaal nog een hoop mensen die vinden dat alles gewoon voor nop moet zijn. Diezelfde mensen vinden dat geld verdienen voor je boterham (dat doen bedrijven en personeel gewoonlijk...) niet moet kunnen.

Ze vergeten ook heel vaak dat b.v. een buschauffeur van "gratis" vervoer gewoon betaald wil worden. Die "gratis" centen komen dan simpelweg uit de belastingpot. En die wordt uiteindelijk gevuld door........ jawel, bedrijven die de centen verdienen.

Ik betaal ook voor film1 (en ja tegen mijn zin voor die commerciële rotzooi). en iedereen heeft recht om zijn boterham te verdienen.

Maar waarom bepaalden van diverse walletjes mogen eten en anderen daar zwaar voor gestraft zijn, vind ik dan wel weer verkeerd.

Waarom een voetballer 20.000€/14 dagen verdiend en een top judoka amper 2.000€/maand?

Maar die groten van sky, kunnen rollen in het geld, en misbruiken de tv kijker als legaal (vul maar zelf in). Maar die groten "vergeten" dat ze via de sukkelaars reizen van ettelijke tienduizenden euros kunnen maken, en misbruiken ze, omdat ze weten dat de mens alle geld ter wereld geven voor de volgende aflevering van soap X, en hun voetbalmatch te zien.

En het hek is dan helemaal van de dam, als die groten, dan ook nog eens politieke bescherming krijgen van een tv aanbieder moet minimum 30 zenders geven, en dat die commerciële rotzooi dan ook nog een must carry statuut krijgen, is erover.

Ik geniet ook geen of zeer weinig bescherming. Andere reageren dan, ze kunnen niet leven van reclame alleen, akkoord, maar dan kan je:

1. de "echte" kijker doen betalen, en geen rare kronkels maken via vriendjes

2. Naar de rechtbank gaan van koophandel, faillissement of vereffening aanvragen van de boeken en stekker eruit.

Net zoals iedere firma, zelfs sky de, sky it Bskyb ,telenet M7 enz enz enz.

Als kind, hadden we een antenne, en 0,0 commerciële zenders, en als kind zelfs nooit een gemis gehad. waarom nu overal die rotzooi moet opkomen is me een groot raadsel. Dat mag, maar dan zonder enige bescherming en op een eerlijke manier! :mad:

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik betaal ook voor film1 (en ja tegen mijn zin voor die commerciële rotzooi). en iedereen heeft recht om zijn boterham te verdienen.

Maar waarom bepaalden van diverse walletjes mogen eten en anderen daar zwaar voor gestraft zijn, vind ik dan wel weer verkeerd.

Waarom een voetballer 20.000€/14 dagen verdiend en een top judoka amper 2.000€/maand?

Maar die groten van sky, kunnen rollen in het geld, en misbruiken de tv kijker als legaal (vul maar zelf in). Maar die groten "vergeten" dat ze via de sukkelaars reizen van ettelijke tienduizenden euros kunnen maken, en misbruiken ze, omdat ze weten dat de mens alle geld ter wereld geven voor de volgende aflevering van soap X, en hun voetbalmatch te zien.

En het hek is dan helemaal van de dam, als die groten, dan ook nog eens politieke bescherming krijgen van een tv aanbieder moet minimum 30 zenders geven, en dat die commerciële rotzooi dan ook nog een must carry statuut krijgen, is erover.

Ik geniet ook geen of zeer weinig bescherming. Andere reageren dan, ze kunnen niet leven van reclame alleen, akkoord, maar dan kan je:

1. de "echte" kijker doen betalen, en geen rare kronkels maken via vriendjes

2. Naar de rechtbank gaan van koophandel, faillissement of vereffening aanvragen van de boeken en stekker eruit.

Net zoals iedere firma, zelfs sky de, sky it Bskyb ,telenet M7 enz enz enz.

Als kind, hadden we een antenne, en 0,0 commerciële zenders, en als kind zelfs nooit een gemis gehad. waarom nu overal die rotzooi moet opkomen is me een groot raadsel. Dat mag, maar dan zonder enige bescherming en op een eerlijke manier! :mad:

 

Godsallemachtig....moet slecht spul zijn geweest wat je daar gerookt hebt.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...