Ga naar inhoud


Sky Duitsland heeft Nagravision uitgeschakeld !


satfanatic

Aanbevolen berichten

Die card servers op het net , die beweren dat toch nog alles open is van sky uk tot ....... Noem maar op .

Zoveel euro per maand en kijken maar .

Wat is er dan eigenlijk het probleem ?

Alles is toch dan nog open te krijgen lijkt me.

Daarom heb ik al *tig keer geschreven dat de tv aanbieders altijd de verkeerde groep aanpakt, en ze dit niet willen snappen.

En hoe meer nieuws dat ik zie, lees en hoor, hoe meer ik denk, dat gans dit tv wereldje èèn pot nat is.

Misschien gaan de makers van encryptie systemen hun geheim voor zoveels x aantallen euros verkopen.

Ooit zij iemand tegen mij: met een zak vol geld en de juiste personen doe je alle deuren open, deuren die anders potdicht zitten!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die card servers op het net , die beweren dat toch nog alles open is van sky uk tot ....... Noem maar op .

Zoveel euro per maand en kijken maar .

Wat is er dan eigenlijk het probleem ?

Alles is toch dan nog open te krijgen lijkt me.

 

Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar heb wel eens geïnformeerd via een markthandel. De zelfde aanbieder geeft nu aan dat Sky wel te leveren is, maar niet in HD, dus er is blijkbaar wel iets gaande.

 

Wat op dit moment steeds meer aangeboden wordt is IPTV in een andere vorm van CS, maar blijkbaar is het bij die zelfde aanbieder nog steeds lastig, want het beeld wat ik zag schokte steeds een beedtje. Ze gaven het zelf toe, maar ik heb geen zin in schokkend beeld.

 

Wat ik op dit moment het meest aangeboden zie worden is het kijken naar films en series bij een eenmalige aanschaf van een kleine box, maar daar zit zover ik begrepen heb geen TV op, of geen commerciële TV. Ik ben er niet diep op ingedoken, want ik lift met toestemming op wifi van een buur mee.

 

Het probleem is denk ik dat de CS aanbieders het moeilijker krijgen door de verandering van coderingen, maar ik kan het mis hebben.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky SD heeft volgens mij nog een ouder codering systeem waar de koppeling kaart en box nog is uit te lezen vandaar dat dit dan zou kunnen werken. Wanneer dus alle sd boxjes worden omgewisseld kan definitief het SD systeem worden uitgeschakeld en is alles zwart en prima dus, zou morgen moeten gebeuren.

Dus dat ze er in Duitsland wat aan doen prima, dicht die handel en alleen maar kijken als je betaald.

 

Hoofd oorzaak is dat meneer of mevrouw cardserver-aanbieder kan overleven, dat is eigenlijk de schuld van de providers die veel te dure pakketten aanbieden zoals Fox, Sky, etc. Sky zorgt voor een idiote verschuiving in sportgelden waardoor competitie vervalsing binnen Europa de gevolgen omdat  Sky op wedstrijden tegen Foxi Foxtrot opbied en daardoor de prijzen nog hoger worden, en de grote clubs meer en meer aan spelers kunnen uitgeven en wij die wedstrijden nu eenmaal graag kijken en dus idioot bezig zijn.

Toen Tele2 met de eredivisie begon was een pakket z'n 8 euro in de maand nu 17,50 euro en volledige pakket 25,00 ronduit idioot.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sky wordt via Kabel en Satelliet verdeeld aan haar abonnenten (online on-demand effe uitgesloten)

Je hebt in Duitsland dus meerdere Kabelaanbieders en die daarmee nog steeds met hun SD aanbod van Sky verder gaan tot nader order.

Vandaar dat er van de drie bekende crypt systemen die werkzaam zijn (waren) Betacrypt tunneled in Nagra + NDS + Nagra puur nu voor HD zenders enkel nog NDS en een veilig weergavesysteem wordt gekozen.

Dus tot uitschakelen van de SD zenderpakketten in alle Digital Broadcast Systems is SD weldegelijk te ontvangen op je Kabelbox.

Oversea

Jaydee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satfreakholl schreef op 18 Nov 2015 - 12:47:

vanaf vanmorgen zijn de sd kanalen uitgezet zo te zien  

 

Onzin, alleen de transponders zijn omgezet naar DVB-S2 en de SD kanalen zijn in mpeg4 te zien. Dit heeft overigens niks met de encryptie te maken.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle landen spelen een vuile rol als het om voetbal gaat, ook telenet en proximus.

Alles is in stevige handjes van tv aanbieders content providers ceo aandeelhouders etc.

Maar die "vergeten" dankzij onze idioot gedrag toch die rotzooi willen zien, zij luxe zakendiners kunnen permiteren en alle luwe.

Zorg dat je een extra bescherming krijgt uit politieke kant ( bvb die 30 zenders regel, en die must carry statuut) en ze doen wat ze willen, en bepaalden zouden wel 500€/maand dokken om hun favoriete voetbalclub te zien spelen, en zolang de kijkers dit geloven, gaan die met het spelletje door.

Daarvoor alleen mogen die rijke maffioze lui wel eens een hack gezet worden door bepaalde hackersgroepen.

Voor mij part leggen ze alle coderingen bloot, of vinden ze iets uit, zodat gelijk welke codering 100% nutteloos wordt, en die rijke maffioze ceo van tv aanbieders content providers en hollywood eens goed het neus op hun deksel krijgen!!

Ik zeg niet voor gratis te kijken, maar gebruiken de kijker als legale verslaafden, en gaan veel te veel gaan rekenen, net die junkies die dagelijks hun portie drugs nodig hebben, en al hun geld ervoor uitgeven.

Tv aanbieders content providers en hollywood is net als die grote drugsbaronnen, enige verschil is dat de ene het legaal doet met goede medewerking en bescherming van politieke partijen en de andere illegaal!

Moeten wij compassie hebben met die legale mafiose tv lui? Nee!

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat is dat voor reactie sattv4iedereen?

ben je nog on topic

beterschap

 

Tja, er zijn nou eenmaal nog een hoop mensen die vinden dat alles gewoon voor nop moet zijn. Diezelfde mensen vinden dat geld verdienen voor je boterham (dat doen bedrijven en personeel gewoonlijk...) niet moet kunnen.

Ze vergeten ook heel vaak dat b.v. een buschauffeur van "gratis" vervoer gewoon betaald wil worden. Die "gratis" centen komen dan simpelweg uit de belastingpot. En die wordt uiteindelijk gevuld door........ jawel, bedrijven die de centen verdienen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, er zijn nou eenmaal nog een hoop mensen die vinden dat alles gewoon voor nop moet zijn. Diezelfde mensen vinden dat geld verdienen voor je boterham (dat doen bedrijven en personeel gewoonlijk...) niet moet kunnen.

Ze vergeten ook heel vaak dat b.v. een buschauffeur van "gratis" vervoer gewoon betaald wil worden. Die "gratis" centen komen dan simpelweg uit de belastingpot. En die wordt uiteindelijk gevuld door........ jawel, bedrijven die de centen verdienen.

Bijna goed.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja... maar bij dit soort onderwerpen erger ik me altijd aan mensen die blijkbaar roomser dan de paus willen zijn...

Ik begrijp dat alles zijn prijs heeft, maar als je door een of andere manier geld kan sparen lijkt het me dat je dat doet... wie zegt dit nooit te doen is niet echt helemaal 100% eerlijk denk ik.... maar ik kan me uiteraard vergissen.

Ik geef toe dat ik vind dat als het gratis kan, je niet moet gaan betalen....  Daar wil ik niet mee zeggen dat je dan per definitie de illegale weg moet gaan bewandelen.... maar ik denk wel dat iedereen zo nu en dan wel eens doet wat niet helemaal legaal is, om de kosten te drukken.... 

Bereid zijn te betalen voor dingen zijn de meeste mensen op zich wel... maar alleen zolang er een "redelijk" bedrag voor gevraagd wordt... en ik geef nu maar een voorbeeld... 15 euro of meer per maand voor gewone reguliere tv zenders gaan betalen, is niet "redelijk" vind ik....

 

Maar zoals altijd, mag ieder zijn of haar mening hierover hebben.... net zoals ik.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn een verwend volkje aan het worden en willen steeds meer, dat is de hoofdoorzaak.

Vroeger waren we tevreden met 1 TV zwart/wit opstarten duurde 5 minuten en dan had je 5 kanalen Ned1,Ned2 even antenne omsteken, Duitsl 1 Duitsl 2 en WDR dat was het.

TV begon om 18.45 en je zat klaar en na het laatste journaal het Volkslied en daarna sneeuw op je scherm.

Kosten van een TV in verhouding met wat we nu verdienen was extreem en een antenne installatie kosten ook nog eens wat knaken.

Ben nu eens tevreden met wat we hebben...................... daar heb ik ook problemen mee :sick:

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...