Ga naar inhoud


Sky Duitsland heeft Nagravision uitgeschakeld !


satfanatic

Aanbevolen berichten


Dat zat eraan te komen. Iedereen die nu nog met nagra zit te loeren zal contact opnemen met servicedesk van Sky Duitsland over wegvallen van een aantal kanalen en dan kunnen ze die klant alsnog een NDS/videoguard V14 kaart opsturen.

Ik hoor geruchten dat ze half januari 2016 de NDS/Videoguard V14 pairing scherp gaan zetten. Op dit moment kun je nog steeds unpaired kanalen decoderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was al aangekondigd. SKY UK, DE en IT gaan straks 'potdicht' en zal voor de rest de boel op zwart gaan.. Zo gaat de satelliethobby dus terug naar legaal kijken met je eigen kaart en FTA. M7 stapt op termijn ook over op Viaccess ORCA en daarmee is dus alleen legaal kijken mogelijk....

Feitelijk mogen we de cardshare servers en hun gewillige gebruikers daarvoor bedanken.. Dankzij dit fenomeen hebben de content aanbieders deze draconische stappen moeten maken.. Op zich ook niet erg: je mag kijken waarvoor je betaalt (en dat is altijd zo geweest)..

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag is of het "klantje pesten" met gepairde kaarten goed is voor de omzet...

Er zijn waarschijnlijk veel mensen die dat  het gepaste moment vinden om hun legale abo op te zeggen, van zodra er te veel beperkingen komen...  Sky is uiteindelijk luxe, en is totaal niet nodig om normaal tv te kijken, want alle normale belangrijke zenders zijn gewoon FTA.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dit zal wel veel klanten gaan kosten

als je alleen maar met hun decoder met kaart kan kijken

ik heb nu een dream 8000 en een 7080 en ben niet van plan om een decoder van hun te nemen

om verder  te kunnen kijken

 

dus einde schotel tv wat betreft CDS

 

jammer maar is niet anders nog genoeg fta te zien voor zolang het duurt

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ze graven hun eigen graf door de beveiliging verder op te schroeven, zolang je als inwoner van Nederland nog geen officieel abo kan nemen op de Sky zenders  zullen de cardshare servers welig tieren. :P Als CDS dit gaat flikken is het einde abo en door het weglopen van klanten leggen ze gauw het loodje. :mellow:  Je denkt toch niet dat ik zo'n dichtgetimmerde provider gebonden prul ontvanger ga kopen hé. :crazy:

maar daar gaat het wel heen ben ik bang voor

dat zal zeker gaan gebeuren denk niet dat de heren dit zomaar over hun kant laten gaan

dat zal ook wel niet gaan gebeuren  dat je hier een abbo kunt nemen op sky

we zullen het gaan meemaken  hoe het loopt

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat het niet mogelijk is hier een abonnement af te sluiten voor bijvoorbeeld Sky UK dat hebben we vooral te danken aan de sport en filmindustrie daar gaat miljarden in om en natuurlijk verkopen ze die liever per land om de prijs op te schroeven dan voor heel Europa,it is all about the money dus het afsluiten van een Sky UK abonnement in Nederland zal er nooit van komen schat ik

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

ja dit zal wel veel klanten gaan kosten

als je alleen maar met hun decoder met kaart kan kijken

ik heb nu een dream 8000 en een 7080 en ben niet van plan om een decoder van hun te nemen

om verder  te kunnen kijken

 

dus einde schotel tv wat betreft CDS

 

jammer maar is niet anders nog genoeg fta te zien voor zolang het duurt

Het gaat hier over Sky Duitsland die zijn beveiliging verder opschroeft in de strijd tegen illegaal kijken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat hier over Sky Duitsland die zijn beveiliging verder opschroeft in de strijd tegen illegaal kijken.

ja weet ik maar CDS gaat de zelfde weg volgen let maar op ;)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

CD is een van de laatsten die dat tot nu toe nog niet gedaan heeft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat klopt maar als ze zien dat het werkt volgen ze ook

 

zoals ik al zij einde CDS ;) via de schotel wat mij betreft

mochten ze dit doorvoeren

aangepast door DIGIWIEW

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze zullen jou als klant verliezen en een aantal andere klanten (terug) winnen bij wie het beeld op zwart gegaan is bij de omschakeling.

Onder de streep komt er hetzelfde uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...