Ga naar inhoud


CD heeft het STBP overgezet naar HD.


erwin05-verwijderd

Aanbevolen berichten


Nee...  Ik heb het even nagevraagd bij een vriendin..... en dat is dus niet waar.

 

Zij heeft einde januari weer 90 euro betaald, en er staat dus helemaal niet dat de boel overgezet is naar "HD"...  het bedrag was overigens net als afgelopen jaar 90 euro, en de looptijd is van 1 feb 2016 tot 31 jan 2017....

 

Ik vermoed dus dat die mensen een ander abonnement afgesloten zullen hebben...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Evenals de 2e kaart, waarbij de publieke en commerciële Nederlandse zenders ondertussen ook HD weergeven, zonder de extra € 5 kosten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat weet ik, maar voor de 2e kaart is het prettig dat je een aantal zenders nu alvast in HD kunt zien.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Set Top Box pakket wordt in BasisHD doorgegeven momenteel. In feite is je abonnement opgewaardeerd naar BasisHD.

Hiervoor is een oranje seca3 kaart noodzakelijk. De oude seca2 kaarten geven geen HD zenders door.

Om die reden verzend CanalDigitaal gratis seca3 kaarten naar Set Top Box gebruikers met een seca2 kaart.

De prijs die je gaat betalen voor het opgewaardeerde abonnement is € 10,-- per maand en wordt verrekend met je betaling (€ 90,--) van het set top box pakket.

Is dit tegoed op wordt er maandelijks € 10,- van je rekening afgeschreven en heb je dus (vaak ongevraagd) een voortzetting van je abonnement met het Basis pakket.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat mogen ze volgens mij niet "zomaar" doorvoeren Johan.  Ik ga er vanuit dat als ze het abonnement niet meer aanbieden waarvoor je een contract hebt, de overeenkomst stopt, en je het te veel betaalde bedrag gewoon terug krijgt.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

je kan overal vanuit gaan, maar het blijft canaldigitaal, dus het zou mij niet verbazen dat het gaat zoals Johan zegt en dat je ineens aan een basis hd pakket vast zit.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Wanneer je erover klaagt, zal men het abonnement ongetwijfeld beëindigen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Set Top Box pakket wordt in BasisHD doorgegeven momenteel. In feite is je abonnement opgewaardeerd naar BasisHD.

<knip>

De prijs die je gaat betalen voor het opgewaardeerde abonnement is € 10,-- per maand en wordt verrekend met je betaling (€ 90,--) van het set top box pakket.

Is dit tegoed op wordt er maandelijks € 10,- van je rekening afgeschreven en heb je dus (vaak ongevraagd) een voortzetting van je abonnement met het Basis pakket.

Hoe word de verrekening met de stbp betaling in de pdf vermeld?

 

Bij mij staat er "retentie cash korting" maar dat is volgens mij de korting die ik zowiezo moet hebben maar blijkbaar nu pas voor de eerste keer ook daadwerkelijk heb gekregen.

Toch knap van cds na een jaar of 3.

stbp loopt tot juli maar als ik naar pakket uitbreiden ga staat mijn stbp niet eens vermeld, alleen de extra pakketten die ik heb.

Het is ook aan te raden de nota's te downloaden en te bewaren want je loopt al gauw kans dat je niet ver genoeg terug kunt kijken als je het goed uit wil zoeken.

 

Het aanbod voor basishd voor een tientje is voor mij iig niet acceptabel, te duur icm mijn huidige extra pakketten en te mager zenderpakket voor een abbo zonder die extra pakketten..

 

Hoop stiekum nog steeds dat ze het gewoon door laten lopen zoals het nu is maar dat zal uiteindelijk wel niet.

Mijn 2e kaartje gebruik ik al jaren niet meer, tegenwoordig fta digitenne en een mediaspeler met wat ip kanalen op de slaapkamer voldoen prima.

Eigenlijk is voor mij ieder tv pakket al te veel en te duur, np0123 en de vlaamse hd zenders en tis mij wel goe.

Daarvoor vind ik een tientje al goed betaald potverdikkeme

aangepast door mietde

You cannot ignore that member

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee...  Ik heb het even nagevraagd bij een vriendin..... en dat is dus niet waar.

 

Zij heeft einde januari weer 90 euro betaald, en er staat dus helemaal niet dat de boel overgezet is naar "HD"...  het bedrag was overigens net als afgelopen jaar 90 euro, en de looptijd is van 1 feb 2016 tot 31 jan 2017....

 

Ik vermoed dus dat die mensen een ander abonnement afgesloten zullen hebben...

 

Mensen met een stbp hebben alles in HD dit is te lezen op het info kanaal 4/7.

Dit jaar komt het stbp te vervallen en heeft iedereen met dit pakket een aanbieding gehad om voor 10 euro over te stappen naar het basis pakket.

 

Het is dus wel waar.

 

Bericht CD:

 

SD-zenders stoppen in 2016

 

Daarom hebben we eind 2015 de HD-versies van deze zenders toegevoegd aan zenderpakketten die alleen over de SD-versies beschikten.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...