Ga naar inhoud


Gratis Recreatie abonnement ?


satkijker

Aanbevolen berichten


Juist die 50 euro administratie kosten is niet bepaalde gratis.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja slecht zou ik de aanbieding toch niet noemen...  het eerste jaar betaal je dus 50 euro voor je recreatiepakket...  zet je dat af tegen de normale prijzen voor het recreatiepakket is dat toch een meevaller vind ik...  Ik weet even niet hoeveel je anders voor de instap betaalt, maar blijkbaar betaal je anders nog wel  6 x 15.95 en dat is toch nog altijd 95.70 euro....  ergo, je krijgt ca 50% korting (of meer als je anders ook nog instapkosten betaalt).

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is zo... maar volgens mij moet je altijd de totale kosten bekijken... (net als de verzendkosten bij online bestellingen. Ik tel altijd alles bij elkaar op...  en dat moet je overigens ook doen als je naar een winkel toe rijdt en daar perkeergeld betaalt.)

En dan valt het toch wel mee...  maar ikzelf zou het er niet voor over hebben.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier in Nederland een poging om de vakantieganger te strikken. Wel goedkoper als TV Vlaanderen

 

http://actie.canaldigitaal.nl/tv-overal/

Wat een aggenebbes allemaal.

 

eerst verhuren we aan derden

nu lokken we vakantiegangers

en die wintervogels hebben ook nog eens pech :sick:

 

op wat voor doelgroep is dat geent?

de seniele consument?

of mag ik dat ook weer niet schrijven

La Grange

ZZ TOP

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...