Ga naar inhoud


Zenderwijzigingen 28-7-2016 Canaldigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@sprietje, Ik zit ook in dezelfde situatie als jij want ook ik kijk vanuit het buitenland en zal dus ook deze zenders niet kunnen zien. Ik wilde alleen even de advocaat van de duivel spelen en zien wat de voor en de nadelen van deze beslissing teweeg brengen. Zoals Ceesv ook al zei is er een (min) kostenplaatje aan verbonden, (geen extra huur van bandbreedte op satelliet) het zijn ook geen hoofdzenders uit het pakket (zenders die je echt niet zal missen) en je moet er ook niet extra voor betalen, maar natuurlijk is het principe dat je evenveel betaalt en 2 zenders minder hebt (ik betaal zelfs meer want heb het Entertainment HD pakket) In Nederland zal je probleemloos naar deze zenders kunnen kijken, mits je hun boxen gebruikt, voor degenen die een nog oudere box hebben, wordt gekeken voor een oplossing en dat zal dan waarschijnlijk het gratis omruilen van de oude box worden. Voor "buitenlanders" wordt het natuurlijk een andere zaak, je mag nog zo'n nieuwe box hebben, toch kan je deze zenders niet ontvangen door de geo blocking, begrijpelijk dat je je dan benadeeld voelt, maar mijn mening hierover is dat die geo blocking niet houdbaar blijft en er een einde aan zal komen en dan kan iedereen (met erkende box) kijken naar deze zenders.

Een ander verhaal zijn degenen die met gecertificeerde ontvangers kijken, wat daar de oplossing voor zal zijn (of die er ooit komt) is koffiedik kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch om de haverklap wat met die bende, en altijd maar wijzigen doorvoeren zonder overleg met de klant, geen communicatie naar ons per brief of mail, zelfs de plaatse prijsverhoging werd mij niet mede gedeeld.

 

En nu gaan ze de betalende satelliet kijker nog eens pesten met daar IP kanalen tussen de zenderlijst te stoppen, u kent het verhaal van de druppel en de emmer voldoende genoeg.

 

Er zal niet veel meer moeten vallen of het is overstroming. :mad:

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Tripleboy niet alleen bij die bende, kijk maar eens rond naar andere providers, het verschil tussen satelliet kijkers en kabel of iptv kijkers is, dat deze eersten de zaak kennen, maar de anderen een grijze massa zijn die soms zelfs niet eens zien dat hun abonnementsprijs is verhoogd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Eh, nee dus.

Niet bij elke provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...