Ga naar inhoud


Zenderwijzigingen 28-7-2016 Canaldigitaal


Sprietje

Aanbevolen berichten

In de nieuwsberichten van CanalDigitaal is het volgende te lezen:

CanalDigitaal biedt 2 augustus nieuwe zenderlijsten aan. De HD-zenderlijst wordt geforceerd aangeboden, zodat deze automatisch inlaadt bij de meeste ontvangers.

De SD-zenderlijst moet handmatig worden ingeladen via het gebruikersmenu van de ontvanger. Deze instructievideo toont hoe handmatig inladen werkt.

Wijzigingen per 2 augustus
RTL Telekids (kanaal 61) en RTL Crime (kanaal 62) zijn als internetzenders toegevoegd vanaf het FamilieHD-pakket. Deze zenders zijn alleen te bekijken via een M7 MZ-101 HD-ontvanger of een M7 MP-201 HD-recorder. De MZ-101 of MP-201 moet uiteraard wel zijn aangesloten op internet om de twee zenders te kunnen ontvangen.

Classica HD is toegevoegd aan het EntertainmentHD-pakket en te zien op kanaal 101. Classica HD handmatig inladen? Deze zender is te vinden op:
ASTRA 23,5 – 12.031 – H – 27.500 – 9/10 – DVBS2 – QPSK.

Nederlandse audio voor Nick Jr. is nu beschikbaar.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Daar begint het gelazer met CanalDigitaal.
In Spanje kan ik dus niet de zender RTL Crime ontvangen want deze internetzender kun je alleen binnen Nederland ontvangen. Ik betaal er met mijn familiepakket wel voor maar kan hem ook niet met een MZ-101 of MP-201 ontvangen.
Dank U wel CanalDigitaal. :mad: :mad: :mad:
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb stellig de indruk dat jullie beide het niet snappen.
Waarom denk je dat ik in het buitenland voor satellietontvangst gekozen heb?
Om de Nederlandstalige zenders en zenders met Nederlandse ondertiteling in het buitenland te kunnen ontvangen. Ik heb dan niets aan een zender die via internet wordt uitgezonden en alleen in Nederland te bekijken is.
Met andere woorden, ik betaal via mijn abonnement wel voor die zender maar mag er niet naar kijken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is er best ruimte om die 2 zenders aan te bieden. Op 19.2 is een halve transponder vrij...

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb stellig de indruk dat jullie beide het niet snappen.

Waarom denk je dat ik in het buitenland voor satellietontvangst gekozen heb?

Om de Nederlandstalige zenders en zenders met Nederlandse ondertiteling in het buitenland te kunnen ontvangen. Ik heb dan niets aan een zender die via internet wordt uitgezonden en alleen in Nederland te bekijken is.

Met andere woorden, ik betaal via mijn abonnement wel voor die zender maar mag er niet naar kijken.

 

Kuch *VPN*  :whistle:

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kuch *VPN*  :whistle:

 

*braak* opgelegde hardware

 

Tja, ik kan er ook niet naar kijken, en heb nu een legaal abo bij CDS.

En ook Fox kan ik niet zien via TVV.

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is een gemis

 

en jullie hebben dat zomaar geaccepteerd met het afsluiten van een abonnement dat eenzijdig gewijzigd kan worden

DE ZIJDE VAN CDS

 

als ik pissig zou zijn geworden keek ik ook principieel niet maar naar die zenders dus zou abonnement per direct opzeggen

o ja, ik ben pissig geworden een tijdje terug

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb stellig de indruk dat jullie beide het niet snappen.

Waarom denk je dat ik in het buitenland voor satellietontvangst gekozen heb?

Om de Nederlandstalige zenders en zenders met Nederlandse ondertiteling in het buitenland te kunnen ontvangen. Ik heb dan niets aan een zender die via internet wordt uitgezonden en alleen in Nederland te bekijken is.

Met andere woorden, ik betaal via mijn abonnement wel voor die zender maar mag er niet naar kijken.

 

Sprietje, lees dit eens.....http://www.satellitemagazine.com/satellietnieuws/rtl-crime-en-rtl-telekids-bij-canaldigitaal-alleen-via-internet/

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het ondersteunt enkel het verhaal van sprietje en vele klanten.

 

Je hebt meestal satelliet ontvangst omdat er geen alternatief is.

Dat is ook van toepassing op de internet zenders, ik heb een bandbreedte van 1 tot 1,5 Mb ter beschikking, daar gaan zelfs stokoude Bassie video's het niet mee redden.

 

Bij een satelliet provider verwacht ik programma's per satelliet, niet via een ander platform.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Werkelijk?

Ik heb een bandbreedte van 1 tot 1,5 Mb ter beschikking.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...