Ga naar inhoud


Gaat CD aan de codering sleutelen?


Jassy

Aanbevolen berichten

Ik lees je goed Stinger. Je bent jurist zeg je en je loopt tegen illegale zaken aan maar je weet niet de weg te vinden om dit aan te pakken.

Hoe geloof waardig denk je over te komen.

De naam is Stinger en niet stingray.Stinger is de naam van een radar detector die in Nederland en vele andere landen verboden isZo illegaal als maar kan dus.Als je zelfs je eigen nickname ontkend wat moet je dan nog verder geloven van zo een draaikont. :P

De radar detector mag ook zo heten Johan eveals de opmerking ik zou mijn nickname ontkennen??

Dat je nu bezig bent stemming te kweken aan mijn adres mag nu duidelijk zijn aan de rest van de leden.

Dit gedrag is in mijn ogen een beetje moderator onwaardig en geeft alleen maar aan op wat voor nivo jij geschoold bent.

Ik adviseer je dan ook een cursus begrijpend nederlands te volgen vast is er wel een te vinden die aansluit op uw nivo.

O ja dat vergeet ik nog(leeftijd he) nergens staat door mij geschreven dat ik iets zou willen doen aan de illegale acties die ik gezien en gehoord heb het boeid me niet Johan, ook dit bedenk je weer terplekke en past weer bij de stemming makerij.

aangepast door Stinger

Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


uh pardon

een stingray is een haaiachtige en geen vis :grin:

 

zeg, als jij jurist was uhm dan ben ik dus je vriend want dat biedt je ons hier aan als hulp pro deo (per PM dan weliswaar, hoeveel p.m.sss heb je al?)

echter heb ik weinig om te vertellen, daar ik 100% legaal illegaal bezig was.

 

100% legaal omdat ik drie kaarten heb gehad

en 100% illegaal omdat ik ze gebruik op een niet gecertificeerde receiver

 

denk je echt dit schisma te kunnen rechtpraten?

joop001 had ook al dergelijke waanvoorstellingen (als ik het een beetje onvriendelijk mag stellen)

 

Gelukkig mag je in dit land je eigen vrienden kiezen Tonskidutch, en daar val jij zeker af.

Druk aan het hobbyen met de gigablue en een triax 110 multifeed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus als ik het nu goed begrijp heeft cd de plek waar ze het satellieten park voor upstraal hebben, nu ook een aantal luchtafweergeschut stations geplaatst dus zeg maar om en om eerst een grote schotel en daar naast een luchtafweergeschut.

 

En loopt het personeel met stingers rond. whauw gaaf.

 

Ik had het denk ik eerst niet begrepen en dacht ik dat CD een zee aquarium had.

 

Dus wij mogen geen stinger gebruiken om de codering van cd te kraken???

 

daar gaat het hier in dit topic over????

 

En ik stel vast dat er zo een topic war aan gaat komen.

aangepast door erwin05
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Erwin05, er komt hier van alles voorbij en dan hebben we het nog niet gehad over die illegale stinger radar verklikker, die ik persoonlijk niet ken,maar die zal alleen bekend zijn bij degene die hem gebruiken zeker?

Nu weer eens naar de orde van de dag, blijkbaar zijn er nogal ontvangers die problemen hebben na de update, alleen maar door de manier ze aangesloten zijn op het thuisnet. Ontvangers die alleen naar tv aangesloten zijn hebben geen problemen, maar als dit gaat in combinatie versterker met gedeelde HDMI naar ontvanger dan beginnen de problemen. Bij mijn oom geen problemen na update, maar bij andere buur dan weer wel. Daarvan wordt vandaag ook melding gemaakt op CanalDigitaal forum.

aangepast door astro iris
Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even On Topic....

Het is nu 25 augustus. De aangegeven datum dat de DSR 7141 zou worden voorzien van de update. Net aangesloten, ding doet INIT en gaat de laatste zenderlijst ophalen. Maar niets van een update te zien... Op de hand installeren van nieuwe firmware geeft ook niets. Het display draait rondjes en komt gewoon terug met de laatst gekozen zender.... Zelfs een fabrieksreset geeft niets nieuws.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even On Topic....

Het is nu 25 augustus. De aangegeven datum dat de DSR 7141 zou worden voorzien van de update. Net aangesloten, ding doet INIT en gaat de laatste zenderlijst ophalen. Maar niets van een update te zien... Op de hand installeren van nieuwe firmware geeft ook niets. Het display draait rondjes en komt gewoon terug met de laatst gekozen zender.... Zelfs een fabrieksreset geeft niets nieuws.....

Zal dus even wachten worden. :confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer even On Topic....

Het is nu 25 augustus. De aangegeven datum dat de DSR 7141 zou worden voorzien van de update. Net aangesloten, ding doet INIT en gaat de laatste zenderlijst ophalen. Maar niets van een update te zien... Op de hand installeren van nieuwe firmware geeft ook niets. Het display draait rondjes en komt gewoon terug met de laatst gekozen zender.... Zelfs een fabrieksreset geeft niets nieuws.....

 

Als cd de nieuwe firmware pas om 12:00 uur uitzendt ben jij dus te vroeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is, gezien de gerapporteerde problemen met de update van andere modellen in de afgelopen dagen, aan te nemen dat die geplande update is uitgesteld?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update stond precies om 14:00 uur online.

 

Net als bij de M7Sat801 draait de kaart in Nagra/Merlin mode. Terugplaatsen in een OSCam omgeving geeft een "Error activating card". Gemeld bij WebCare. Kaart is weer "gereset" en werkt nu weer in OSCam.. Maar we weten nu waar we aan toe zijn... Tussen nu en ......... Verdwijnt de Seca3 layer....

post-31054-0-52633200-1472129519_thumb.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...