Ga naar inhoud


Gaat CD aan de codering sleutelen?


Jassy

Aanbevolen berichten

Nogmaals er zijn geen gegevens hierover bekend, u kan dit alleen maar zelf verzinnen, dat je dat dan aan iedereen gaat opdringen alsof u alleen de echte feiten zou kennen is natuurlijk verzonnen.

Dus u komt met feitelijke gegevens hierover of u komt over als een fantast.

Er zijn hier genoeg anderen die ook zeggen dat het niet zo goed gaat, maar omdat die ook CD goedpraten, reageer je daar dan niet op.

En je verschuilt je achter het argument dat er geen officiêle cijfers gereleased worden.

Maar als het je dan goed uitkomt, kom je wel weer af met één of andere mysterieuze dealer, die wel cijfers zou hebben.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er zijn hier genoeg anderen die ook zeggen dat het niet zo goed gaat, maar omdat die ook CD goedpraten, reageer je daar dan niet op.

En je verschuilt je achter het argument dat er geen officiêle cijfers gereleased worden.

Maar als het je dan goed uitkomt, kom je wel weer af met één of andere mysterieuze dealer, die wel cijfers zou hebben.

 

"Genoeg anderen", "CD goedpraten", "verschuilen achter argumenten".

Nuanceren is niet je sterkste kant, he?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar dat is ook niet aan de orde.

Een lasershield wordt ook gemaakt, maar wordt desalniettemin door de politie in beslag genomen.

 

 

Je leest niet goed welke vraag ik hier stel. 

Er wordt wel degelijk iets gemaakt (een software update) die als doel heeft functionaliteit die de gebruiker nu heeft (smartwi, maar misschien ook dat van die FTA zenders), terug te schroeven.

Dus ik lees de vraag wel goed.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er wordt wel degelijk iets gemaakt (een software update) die als doel heeft functionaliteit die de gebruiker nu heeft (smartwi, maar misschien ook dat van die FTA zenders), terug te schroeven.

Dus ik lees de vraag wel goed.

 

Nee, je leest de vraag niet goed. Je kleurt hem vooraf al in. Maar dat zal aan je zwart-wit bril liggen.

 

Ik heb namelijk een open vraag gesteld, geen vooraf-gestuurde vraag. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat jij nuanceren noemt is rond de pot draaien.

 

Weer zo'n zwart-wit opmerking van je. Het is bij jou steeds heet of koud. Dat maakt een discussie erg moeilijk. (Of, zoals jij misschien zou zeggen: onmogelijk.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn hier genoeg anderen die ook zeggen dat het niet zo goed gaat, maar omdat die ook CD goedpraten, reageer je daar dan niet op.

En je verschuilt je achter het argument dat er geen officiêle cijfers gereleased worden.

Maar als het je dan goed uitkomt, kom je wel weer af met één of andere mysterieuze dealer, die wel cijfers zou hebben.

Maar u hebt blijkbaar geen gegevens nodig om iets te gaan verkondigen, u krijgt plots een een idee, en dat moet dan maar voor de gehele waarheid doorgaan, op deze manier kan je niet eeuwig blijven doorgaan.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je leest de vraag niet goed. Je kleurt hem vooraf al in. Maar dat zal aan je zwart-wit bril liggen.

 

Ik heb namelijk een open vraag gesteld, geen vooraf-gestuurde vraag. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

Je "open vraag" is totaal niet van toepassing op deze situatie.

Die vraagt namelijk hoe lang een fabrikant de werking moet garanderen.

Bij jou betekent dat dus dat de dag dat ze het niet meer garanderen, ze gelijk van alles gaan veranderen, waardoor je minder kunt dan voorheen.

Dat heeft met garanderen niets van doen. 

Dus ik lees het heel goed.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar u hebt blijkbaar geen gegevens nodig om iets te gaan verkondigen, u krijgt plots een een idee, en dat moet dan maar voor de gehele waarheid doorgaan, op deze manier kan je niet eeuwig blijven doorgaan.

Die andere goedprater hier (Eduard07) schreef :

 

 

 

De abonnemententerugloop bij CD is er toch ook al jaren?

Is dat nu ook een fantast?

Of komt dat je nu net niet goed uit?

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Terug naar de kwestie.

Volgens mij heeft Joop wel een punt, maar de vraag of je daarmee naar de rechter gaat stappen is een andere.

CD zal er wel op rekenen dat het voor een gebruiker te duur is om dat te doen.

Dan heb je natuurlijk ook nog zaken als class-action suit, bestaat dat in Nederland?

En er is natuurlijk de consumentenbond.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

1)Die vraagt namelijk hoe lang een fabrikant de werking moet garanderen.

 

2)Bij jou betekent dat dus dat de dag dat ze het niet meer garanderen, ze gelijk van alles gaan veranderen, waardoor je minder kunt dan voorheen.

Dat heeft met garanderen niets van doen. 

 

3)Dus ik lees het heel goed.

1) Klopt. OPEN vraag dus.

2) NEE!! Jouw zwart-wit inkleuring.

3)FOUT.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1) Klopt. OPEN vraag dus.

2) NEE!! Jouw zwart-wit inkleuring.

3)FOUT.  

Jij leest "niet meer garanderen" als doelbewust functionaliteit terugschroeven.

Daarover gaat het.

Als zij niet meer garanderen dat hun product nog werkt, dan zou dat nu net betekenen dat ze géén updates meer uitbrengen.

Maar werk steken in een update, die dan iets dat voorheen altijd werkte, onmogelijk maakt, dat heeft niets met garanderen te maken.

aangepast door zzzzzz

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen,

 

Ik wil op geen enkele andere stoel gaan zitten dan mijn eigen, maar toch...

 

Ik heb gisteren op persoonlijke titel, via private connecties, meerdere professionele personen gevraagd mbt het standpunt dat het handelen van M7 het eigendomsrecht raakt en of dat dit met hun intentie mogelijk is. Het antwoord is heel duidelijk het raakt het eigendomsrecht. Je mag het eigendom van derden niet zonder toestemming en correcte uitleg zodanig beïnvloeden dat het andere eigenschappen (dus ook werking) krijgt dan daarvoor. Dit nu is het geval (want smart wi etc zou niet meer kunnen werken terwijl het gebruik legaal is als gevolg van etc etc, daar komt boven op dat fta ontvangst ook onmogelijk zou worden gemaakt zie bijdrage Sprietje). Na constatering zal veroorzaker (M7 dus want die plaatste sw) de situatie moeten herstellen (oude sw terugplaatsen of beperking opheffen middels sw update) dan wel over moeten gaan tot schadeloosstelling op eerste verzoek van eigenaar. Weigert veroorzaker dat, dan blijft zij in gebreke en is deze aanspreekbaar daarop (dan kan er een proces volgen).

 

Conclusie het zou dus zeer wel mogelijk zijn (gerede kans) dat in procesgang M7 bakzeil zal moeten halen. Het lijkt mij dat zij dit ook weten. Echter erop gokken wij zijn groot en kunnen dit maken. Want proces is duur etc etc. Zo werkt het in de grote mensen wereld.

 

Nu zijn daar de opties u schikt zich in het lot of u staat op. Opstaan kan en mag. Dit door consumentenbond in te schakelen danwel gebruik te maken van bijv de rechtsbijstandsverzekering. Mijn advies doe het laatste krijg je gratis en voor niks (niet helemaal maar u heeft toch al betaald) nogmaals een second opinion en vervolgens tot een gegarandeerd bedrag zonder risico's professionele goede juridische hulp ipv het wel waar niet waar van de koude grond gebeuren in het café of waar dan ook.

 

Voor de rest ben ik heel benieuwd of er tot nu toe op genoemde ontvangers iets te merken is van updates tot nu toe of zijn gedane updates teruggedraaid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...