Ga naar inhoud


Eurosport2


bram46

Aanbevolen berichten

Hallo, alweer een opname gemaakt van Eurosport2 NL HD en alweer was het commentaar bij de wielerwedstrijd Engelstalig. De instellingen staan op Nederlands maar toch Engelstalig, Nederlands is dan niet beschikbaar.

Dit is niet de eerste keer en vraag me af of iemand weet hoe ik dit kan oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

En als je tijdens de weergave de Nederlandse taal kiest?

Alle taalvarianten worden gewoon opgenomen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, alweer een opname gemaakt van Eurosport2 NL HD en alweer was het commentaar bij de wielerwedstrijd Engelstalig. De instellingen staan op Nederlands maar toch Engelstalig, Nederlands is dan niet beschikbaar.

Dit is niet de eerste keer en vraag me af of iemand weet hoe ik dit kan oplossen.

 

Eurosport2 NL HD bestaat niet meer.  Indien je die nog in Uw zenderlijst hebt staan is dat van een oude zenderlijst.

Op deze plaats staat nu de Czech/Hongaarse versie van Eurosport2 HD.  Indien dus opent gebeurt dat via een alternatieve manier.

En inderdaad hier zit geen Nederlandse klank meer op.

 

Eurosport 2 NL is momenteel een SD zender.  En deze zit op een andere transponder.

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 2 NL zit op:

 

Astra 3B

  11856.00 V 208 Europe DVB-S2 8PSK

29900 2/3

 

en Eurosport2 HD (Skylink)

 

Astra 3B

  12109.50 H 221 Europe DVB-S2 8PSK

27500 3/4

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabeltje87 heeft gelijk, Eurosport 2 NL is al tijden niet meer beschikbaar in HD.   Veel mensen lijken zich te vergissen met al die versies.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport 2 BE zit op:

 

Astra 3B

  12187.50 H 225 Europe DVB-S2 8PSK

29900 2/3

 

En is ook een SD kanaal.

Hier zitten normaal 2 sporen klank op.  Nederlands en Engels.

Nu weet ik niet wat er gisteren gebeurd is.  Het kan zijn dat de Nederlandse klank er niet was.  Dat er iemand aan het knoeien geweest is.

Maar als dit voorkomt in het vervolg kijk eens of je de audio kunt verzetten.  (heb dit ook al meermaals voorgehad)

 

Willy

 

PS:  Ik reageerde eerst op de TS welke spark over Eurosport 2 NL HD.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eurosport is eigenlijk een ramp.  Voor de EPG heb ik eens uitgezocht hoeveel versies er zijn.

 

Eurosport 1 en 2 samen hebben 87 variaties.  Begin er maar aan.

(de taal meegerekend als een versie)

 

Willy

aangepast door Kabeltje87

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren was het Nederlandstalig commentaar op Eurosport 1 en Engelstalig op 2 (bij Telenet alleszins). Dat was bij Strade Bianche ook al zo dat men op beide zenders de uitzending had met verschillende commentaar. Volgens mij heeft dat te maken met regionale en globale uitzendrechten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat je tennis kijkt en commentaar hoort van een wieler wedstrijd, na dat een aantal keer gebeurd was ben ik gestopt met eurosport kijken ik kijk nu gewoon alternatief zoals dat heet :)

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...