Ga naar inhoud


Achteruit parkeren, ik erger me er dood aan.


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

6 Tot 8 voorbeelden om aan te geven dat soms vooruit en soms achteruit beter is (en vaak maakt het geen moer uit, helemaal als je in een rustige omgeving woont).

Bewijzen zijn gegevens over het aantal aanrijdingen en/of dooien bij beide methodes in de vele diverse situaties. Een onderzoek met tig variabelen en als totaal geen moment wetenschappelijk. En de tig afzonderlijke uitvoeren duurt jaren en kost.......

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Op 4-3-2018 om 23:45 zei Psychosammie:

En wat is nou het bewijs in je monoloog? 

 

Ik wist niet dat ik voor een rechtbank stond, mijn excuses hoogedelachtbare. Ik denk dat mijn allereerste zin toch duidelijk was. Maar ik ben gewend om niet zomaar iets te blaten zonder erbij te vertellen waarom ik iets vind. Het laatste stukje als anecdote maar ik wist niet dat ik op vijandig gebied was. Voortaan maar niet verder lezen als de eerste zin zou ik je aanbevelen.

aangepast door T90user
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
Op 19-2-2018 om 14:53 zei Psychosammie:

 

Zucht. Bijna 10 bladzijden met uitleg waarom je achteruit moet inparkeren.

 

Kijk eens Psychosammie....misschien ga je nu eindelijk begrijpen waarom achteruit parkeren alleen door domme mensen wordt gedaan.

 

 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik die agent was geweest had ik die gast heel anders aangesproken en behandeld.

 

Het gaat er precies om wat ik bedoelde te zeggen. Zo´n gast gaat ijskoud diagonaal op de weg staan, blokkeerd het achteropkomend verkeer om achteruit in te parkeren.

Als je er dan als achteropkomend verkeer nog tegenop botst dan ben je nog schuld ook.

 

Het is gewoon a-sociaal rijgedrag. Schijt hebben aan de rest van het verkeer. Het filmpje geeft precies weer waaraan ik mij mateloos erger.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei luisteraar:

Een domme agent die nog nooit een vrachtwagen of bestelbus gereden heeft.

Jammer genoeg kan die dingen niet aan de voorkant uitladen dat kan alleen van achteren of de zijkant. 

 

 

Dat is toch echt het probleem van de bestelbusbestuurder en niet van het achteropkomend verkeer.

De zijkant kan ie ook uitladen. Of wat dacht je van deze: om de bus heenlopen om uit de achterkant uit te laden?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee....bij het achteruit terugrijden de straat op, wacht je net zo lang tot er geen verkeerd meer aankomt. Je kunt ook door de zijramen kijken. Of iemand te hulp vragen.

Nogmaals, omslachtig uitladen is geen argument om het verkeer dan maar domweg te blokkeren.

Bij het inparkeren kun je ook even je wagen aan de kant van de weg zetten met knipperlichten en wachten tot er geen verkeer meer achterop komt. Dan zet je voor mijn part je wagen op de kop in de inrit.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap jullie niet.

Die gast had een bekeuring moeten krijgen voor rechts inhalen!

Het inparkeren doet hij goed mits hij rekening houdt met het overige verkeer. Punt uit!

Achteruit inparkeren blijft nu eenmaal een bijzondere handeling.

En dat fenomeen kent de wet.

 

Andersom, de wet kent het fenomeen "bijzondere handeling".

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-6-2017 om 16:28 zei hugogertie:

wanneer ik de kans heb hem achteruit in te parkeren doe ik dat altijd omdat het met het wegrijden veel veiliger is, je ziet voor je wat er gebeurd.

 

Je zicht bij het uitrijden is veel beter als je hem achteruit parkeert. Ik doe het dus ook altijd zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Alle Engie-bedrijven is het zelfs verplicht voor de werknemers.

Sterker nog, ze hebben daar speciale borden voor laten plaatsen.

Niet zo gek natuurlijk, die club is VCA gecertificeerd en willen hun

"lei" schoon houden.

 

Maar hier is het hoofdzakelijk gedaan indien er een calamiteit

zich voordoet dat het terrein zo snel mogelijk is ontruimd.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...