Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei ceesv:

Uitzending gemist van de publieke omroepen, Netflix en de rest FTA.

 

Bedenk dat niet alles wordt uitgezonden on demand door uitzending gemist.

Het gedwongen afscheid nemen van bijna 2 decennia kunnen knutselen aan opensource boxen is voor mij het zwaarst.

Ik kan persoonlijk prima buiten de content die radio en televisie aanreiken.

Dat zal minder eenvoudig zijn voor fans van voetbal, formule 1 en andere vooral geldverslindende "sporten"

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb nog steeds geen E-mail van CDS mogen ontvangen omtrent dit euvel.

Nja, ik denk dat ik gewoon niks doe; wat ik begrepen heb via dit topic zullen  Brava, History HD, 192TV en FIlm Europe verdwijnen uit het goedkopere pakket, nja, ik wil History HD en Film Europe niet missen.

 

Ik vind dit echt afperserij van de bovenste plank.

Ik had zoiets al verwacht zoals ik in #6 in dit draadje had geschreven.

 

@Michel, even off topic:

Kan je geen "teller" invoegen op dit board, als ik wil refereren op een posting in een draadje moet ik alle postings tellen die er boven staan; het is toch veel makkelijker als er rechts in de bovenhoek een # staat met het nummer erachter van de gedane posting, da's makkelijker met refereren.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar in de 2 mail van CD wordt nog steeds gesproken over 3 euro duurder in januari en er staat nog steeds niks in van de eerste 6 maanden gratis Fox sport.

Als het goed is in het voorjaar glasvezel en dan ben ik klaar met CD.

Vu+Solo2 VTi 11.0.2 triax 64 cm duo lnb marantz 6007 smarttv Travelvision R7 Duo 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei hagees:

Z waar teleurgesteld in de reactie van cd op mijn opzegging van abonnement . Na ruim twintig jaar abonnement alleen een ijskoude medeling : Uw abonnement eindigt op 17 december a.s. . Had meer verwacht, triest.

 

 

Maar toch nog wel lief dat ze je geld willen besparen zoals ze je berichten in deze brief door er op te wijzen dat er een mogelijkheid is voor overname.

 

Ben zelf abonnee van het eerste uur om het zo te zeggen had een van de eerste schotels hier en dus al erg lang abonnee.

Maar zeker niet als jij zwaar teleurgesteld, ik zie het als een fase in het leven dit is voorbij op zoek naar wat anders en het alternatief is er al en eigenlijk altijd al geweest.

 

Komt me vreemd voor maar zoals hier eerder gesteld ze doen het bewust om je richting iptv te sturen , kan, maar dan zeker niet weer bij  een CD aanverwante provider  die heeft me al te vaak bij een consumenten programma gezeten en weet nu nog niet wat verbeteren is.

Joyne is in mijn ogen een redelijk alternatief dus zal mij eens orienteren wat die precies te bieden hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik zal me na de teleurstellende opstelling van cd moeten oriënteren op een alternatief . Voor de hand liggend , Joyne. Er staat al genoeg hierover te lezen over op dit forum. Toch nog een ding is mij niet duidelijk , dat betreft de te gaan gebruiken ontvanger. Deze moet een CI slot hebben, maar is het noodzakelijk dat dit CI+ is of kan CI ook? En dan kijk ik naar de toekomst om verkeerde keuze,s te voor komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Toekomst zeker is niets, maar een CI+ slot is aan te bevelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarmee komen we gelijk in het volgende discussiepunt, of we moeten dit verplaatsen naar een andere forumrubriek. Welke ontvanger is geschikt voor joyne i.v.m. de ci+ module.

Kan dit ook een enigma 2 met open pli , atv, vti of andere zijn? Ik had begrepen dat ci+ een bottleneck voor dit soort software is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Open source software zal nooit een licentie krijgen voor het toepassen van een CI module.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Indien je toekomst zeker wil zijn, ja.

Er is op dit moment bij sommige ontvangers software die deze modulen ondersteunen, maar daarvan wordt door sommigen gesteld dat dit zonder overeenkomst met de rechthebbenden is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de zakelijke pagina wordt nu gesproken over een:

 

- HD Startpakket 

- HD Basispakket

- HD Pluspakket

 

https://www.canaldigitaal.nl/zakelijk/zenders/

 

Lijkt met wel wat verouderd, maar laat maar komen zo'n startpakket...

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...