Ga naar inhoud


per 1 januari nieuw pakket bij CD


wanderer

Aanbevolen berichten


Op ‎11‎/‎16‎/‎2017 om 20:51 zei Mojo:

Discovery, NGC, Eurosport zijn must carry.

 

Nee dat zijn geen must carry zenders, must carry zijn npo1/2/3/een/vrt/regionale tv + locale omroep.

 

dan heb je nog mediawet die providers dingen verplichten, zoals analoge als je dat doorgeeft dit er minimal 15moeten zijn, of helemaal digital etc.

aangepast door wapper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat hadden ze al een tijdje hoor, de helpdesk er voledig van de op de hoogte brengen duurt even. Nu nog al die mensen die super goedkoop kijken terug brengen naar de op de website gevraagde prijzen zodat iedereen weer tevreden kan zijn en iedereen hetzelfde betaald, wie nu goedkoper kijkt en dan opzegd heb je als bedrijf toch niets aan dus bye bye.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Penthe:

Dat hadden ze al een tijdje hoor, de helpdesk er voledig van de op de hoogte brengen duurt even. Nu nog al die mensen die super goedkoop kijken terug brengen naar de op de website gevraagde prijzen zodat iedereen weer tevreden kan zijn en iedereen hetzelfde betaald, wie nu goedkoper kijkt en dan opzegd heb je als bedrijf toch niets aan dus bye bye.

 

Wat jammer dat je een ander geen korting gunt :/

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Die ander betaalt jou korting.

 

Het hoort bij het spel.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei hagees:

Z waar teleurgesteld in de reactie van cd op mijn opzegging van abonnement . Na ruim twintig jaar abonnement alleen een ijskoude medeling : Uw abonnement eindigt op 17 december a.s. . Had meer verwacht, triest.

 

Je had een afscheidsdiner verwacht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die link die hier wordt gegeven gaat over de zakelijke markt, op de site van CDS wordt helemaal niets geschreven als je klikt op consumenten over een uitgekleed pakket, sterker nog, als je kijkt naar de zenders van het BasisHD-pakket staat FOX Sports1 nieteens vermeld.

 

Slechte site.

Kijk maar eens hieronder:

https://www.canaldigitaal.nl/pakketten/

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat mij opviel:

 

in de mail van Canal Digitaal (die ik overigens nog niet heb ontvangen) staat onder andere deze zin: " Wil je toch liever OVERSTAPPEN OP een pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1?".  Mijns inziens is dit een misleidende vraag: het zou correct zijn geweest hier te schrijven "Wil je toch liever BLIJVEN BIJ je pakket zonder FOX Sports Eredivisie 1?". Er is immers geen enkele logische reden te bedenken waarom je naar een NIEUW pakket zou moeten overstappen als je geen trek in Fox Sports hebt. De enige echte vraag is: heb je er een paar Euro extra per maand voor over: ja/nee?

 

Ik ben toch ook niet verplicht van BasisHD op FamilieHD over te stappen? Ze mogen mij dat best vragen, maar als ik nee zeg dan is daarmee de kous af. Waarom zou dat hier anders moeten zijn?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei greydutch:

 Waarom zou dat hier anders moeten zijn?

 

Omdat het bedrijf wat de voetbalrechten in handen heeft als contractvoorwaarde stelt dat iedereen met het basispakket en "hoger" over tenminste 1 zender van foxsports gaat beschikken. Als canal digitaal daar niet aan meewerkt dan hadden ze de foxsports kanalen helemaal niet kunnen aanbieden.

Enfin, nu gaan ze dus iedereen die foxsports opdringen zoals contractueel afgesproken. Voor normale mensen, zeg maar de meerderheid, die absoluut niet naar dat voetbal gaan kijken en er dus ook niet voor wensen te gaan betalen komt er een "uitgekleed" instap pakket....

Je moet dus verplicht overstappen omdat er een bedrijf is wat momenteel heel veel geld verloren is aan de voetbal rechten en daarom de voetbalrechten steeds agressiever probeert te verkopen. Ik mag hopen dat het de laatste stuiptrekking is van die toko en dat in kielzog ook het hele commercieel overrated voetbalgeneuzel mee de afgrond in neemt.

 

aangepast door theparasol
typo
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op dit moment ligt de bal bij de providers, het wordt tijd dat die een blok gaan vormen tegen voetbal belasting.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal met je eens @theparasol.

Ik kijk alleen naar voetbal als Oranje in de halve- en in de finale staat (en dat kijken doe ik dan ook nogeens in mijn stamcafé), lekker met zn allen juigen en schreeuwen.

 

Thuis komt er nooit voetbal op de buis.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de Chat van CD blijft de prijs van het Foxsport compleet pakket het zelfde, ook al heb je een basispakket.

 

Ze boden me twee euro per maand korting op het basispakket aan, als ik mijn contract verleng met 12 maanden.

 

 

Philips 55/9036+ OLED - VU+ Solo 4K - Samsung 55 KS 9090 +  XTrend ET7500 alles op Open PLI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...