Ga naar inhoud


Sjoemelsoftware ofwel Dieselgate


TangoBravo

Aanbevolen berichten


6 uur geleden zei Psychosammie:

 

Waarvoor dan? Welke schade heb je dan geleden? Je hebt een prima rijdende diesel gekocht. 

 

Lezen is kennelijk een zwakte van je Psychomammie ;)

 

Waar heb ik geschreven dat ik a. een VW onder mijn kont heb en b. een dieselrijder ben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sjaak heeft ooit verteld dat hij werkte voor een firma met bandenlichters.

 

Efin, vandaag in de krant in Duitsland het nieuws dat particulieren volop het motormanagement met illegale software tunen, en alle milieu maatregelen daarmee ongedaan maken.

 

Dus na dieselgate, en de reparatiesoftware is er nu ook sprake van een donglegate.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Sjaak(k):

Moederbedrijf Pon wilde graag alles in eigen beheer hebben en verplichte alle dealers onze spullen te gebruiken om aan de hoge kwaliteits eisen van VW en dochters te kunnen voldoen..

De goede oude tijd toen waren ze heiliger en vromer als de paus. 

Zo lang ik kan herinneren klopte het brandstof verbruik niet met wat ze opgeven. 

Het is nu wel erger geworden bv bij e auto's is de accu capaciteit maar 60% van wat ze opgeven. 

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Sjaak(k):

Of wat dacht je van de Michelin banden die standaard fabriek gemonteerd waren, die worden er in Leusden afgehaald in grote hallen en er worden Conties onder gezet, omdat Continental en Pon dezelfde eigenaar hebben.

 

Ik heb een aantal jaar VW leasebakken gereden met inderdaad Continental banden. Over het merk op zich geen klagen, over de laatste garage des te meer, ik ben daarin niet de enige, want er zijn meer klachten hier in de omgeving. De bewuste garage staat hier als corrupt te boek.

 

Voor mij begon het met zwart wordend water in het koelstofreservoir, naar mijn idee is dat een aanduiding van een lekke koppakking. In de garage dachten ze daar anders over: niets aan de hand meneer, kunt u gewoon mee doorrijden en mocht het niet minder worden dan kunt u altijd even langskomen. Een week later stond ik weer bij diezelfde garage inmiddels met gitzwart water. Het resultaat was een compleet in elkaar gedraaide motor die volledig gereviseerd moest worden, kosten (toen nog) 5500 gulden in plaats van alleen de koppakking vervangen als ze de week ervoor anders hadden geadviseerd. Maar het was een Leasebak, dus er werd anders geadviseerd, het geld moet nou eenmaal rollen en wat is er makkelijker dan een Leasemaatschappij die op afstand zit tillen?

 

Tweede geintje was een steenopslag ergens op de snelweg. Gevolg een flinke ster die begon te scheuren, dus dezelfde garage heeft er een andere ruit ingezet. Zonder steenopslag begon de nieuwe ruit al binnen een week te scheuren, dus gelijk terug naar de garage en die gaf aan dat dit niet onder de garantie viel. Pardon? Ondanks het feit dat ik niet de eigenaar was heb ik hier wel tegen geprotesteerd en werd kosteloos (volgens zeggen van de garage) een nieuwe ruit ingezet. Of ze daar een rekening van hebben gestuurd naar de Leasemaatschappij weet ik verder niet.

 

Gevolg: ik rij nu prive geen VW en dat zal ook nooit gaan gebeuren.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei kiekiek:

Over het merk op zich geen klagen

 

4 uur geleden zei kiekiek:

Gevolg: ik rij nu prive geen VW en dat zal ook nooit gaan gebeuren.

 

Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Psychosammie:

 

 

Spreek je jezelf nu niet een beetje tegen? 

 

En weer lees je slecht Psychomammie. Over VW als auto heb ik niet te klagen, wel over de oplichterspraktijken van een bepaalde VW-garage.

 

Goed leren lezen en anders even bij Hans langsgaan voor een goede bril.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu proberen ze hun Imago op te krikken door in de toekomst massaal in te gaan zetten op Elektrische wagens, ofwel een bocht van 180 ° te gaan maken, is dat geen typisch Duits gedrag vraag ik me dan af.

 

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20171117_03191645

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nee, geen typisch Duits gedrag, maar wel VAG gedrag.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei kiekiek:

 

En weer lees je slecht Psychomammie. Over VW als auto heb ik niet te klagen, wel over de oplichterspraktijken van een bepaalde VW-garage.

 

Goed leren lezen en anders even bij Hans langsgaan voor een goede bril.

Ik heb het prima gelezen, lees je stukjes nog even terug. Je zegt dat je over het merk niet te klagen hebt en vervolgens dat je nooit VW zult rijden. Toch raar dat je je eigen stukjes niet begrijpt. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...