Ga naar inhoud


Sjoemelsoftware ofwel Dieselgate


TangoBravo

Aanbevolen berichten

17 uur geleden zei Sjaak(k):

Zeker mag je dat schrijven, maar als je zijn naam en adres gaat noemen zou een garage eigenaar een procedure tegen je kunnen beginnen, en zal jij die zgn oplichterij moeten aantonen.

Kun je dat niet dan zal hij bij de rechter je smaad, laster, en privacy schending ten laste leggen.:eek:

 

Om die reden heb ik inderdaad de naam van de garage niet neergezet. Vrijheid van meningsuiting is de afgelopen jaren wat in veranderd, zeker met zaken die je via internet of andere geschreven media uit.

7 uur geleden zei Psychosammie:

Ik heb het prima gelezen, lees je stukjes nog even terug. Je zegt dat je over het merk niet te klagen hebt en vervolgens dat je nooit VW zult rijden. Toch raar dat je je eigen stukjes niet begrijpt. 

 

Steek de hand maar lekker in eigen boezem Psychosammie ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 2-12-2017 om 16:54 zei Sjaak(k):

Ook die heeft zijn grenzen: ''De wettelijke beperkingen op meningsuiting kunnen per rechtsstaat verschillen. Het Nederlandse strafrecht richt zich tegen smalend taalgebruik en aanzetten tot haat, belediging van gezagsdragers en het verspreiden van leugens (laster en smaad), maar minder of niet tegen obsceniteit of schendingen van goede smaak''.

 

 

Werkt je bedrijf ook bij de rechtbank Sjakie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

90 Gevallen met sjoemel...

Het VW-concern heeft pas echt een (nieuw?) probleem als de zaak serieus genomen wordt en er meer richting 9.000 gepakt gaan worden.

Vooral ook omdat er aardig wat klachten zijn van eigenaars van ontsjoemelde over problemen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees anders ook even het commentaar van raf peeters. Dit is weer een totaal onzinnig actie! 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

belga de sigaretten,

Roken tot je grote teen eraf moet

maar die bedoel je niet toch?

 

ps even mijn reactie en mijn commentaar iets nuanceren

 

-het bericht van tripleboy deed voorkomen in de context van TangoBravo's bericht alsof de auto's met nieuwe software van VW nu van de weg gehaald worden (de upgrade) mijn excuus het verkeerd gelezen te hebben

-het is een feit dat de auto's met de oude software die de NOx en CO2 uitstoot volgens de EU verplichtingen beduvelen strafbaar zijn en van de weg gehaald worden ,

indien ze in de gelimiteerde milieuzones rondrijden.

 

 

aangepast door Tonskidutch
  • Haha 1

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerlijk gezegd heb ik dit hele verhaal maar terloops waargenomen, wij hebben (misschien moet ik zeggen "gelukkig") niet het budget om ooit een auto te kopen die niet minstens 10 jaar oud is dus is het risico om "versjoemeld" te zijn ook niet zo groot.

 

Maar wat me wel een beetje verbaasde is het feit dat onze overheden kennelijk niet zelf doortastend testen (dus ook op de weg) maar min of meer blindelings van wat de producenten aangeven uitgaan en dan, als dat niet blijkt te kloppen, moord en brand schreeuwen. Want laten we eerlijk zijn, het hele bedrijfsleven is op leugen en bedrog gebaseerd. Van de kalfsleverworst waar 0,0% kalfslever in zit tot de aardbeienjoghurt met 0,2% aardbeien en een kleurtje dat van een partij bietjes komt als je tenminste het geluk hebt dat ze geen niet-biologische kleurstoffen inzetten, het is allemaal nep. Luister maar eens kritisch naar de STER spotjes. Wij leren onze kinderen om eerlijk te zijn maar onze lieve reclamemakers leren hen precies het omgekeerde, namelijk dat liegen en overdrijven loont en dus de norm is. Iets waar we in onze "democratie" geen enkel weerwoord op schijnen te mogen hebben.

 

Waarom onze overheden zo belazerd kunnen worden zegt mijns inziens vooral iets over de steeds verder teruggelopen kwaliteit van onze keuringsdiensten. Ik weet er niets van maar vraag me af of daar ook zo dramatisch is bezuinigd dat ze hun werk niet meer naar behoren kunnen uitvoeren. Of vergis ik me in die impressie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...