Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

16 minuten geleden, Eduard07 zei:

Bij de natuurlijke broeikasgassen worden heden ten dage massaal de industriële broeikasgassen toegevoegd en dat wordt dus stilaan een probleem en of de Chinezen hier voor tussen zitten laat ik in het midden, feit is dat de Chinezen op dit moment aan de leiding staan in hernieuwbare energie.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb de grafieken eens bekeken, maar het gaat om 0,05 graden.

Overigens heb ik geen idee of dit veel of weinig is op deze schaal en wat het kantelpunt is waarop het echt een groot probleem gaat worden.

 

2 minuten geleden, luisteraar zei:

Een chinees ?

meerdere wereldwijde instituten

Ja ja, ik weet het ;)

Ik kon het niet laten..😁

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad interessant!

 

Ik wist niet dat de productie van LCD schermen ook bijdroegen aan de toename van broeikasgassen.

Hoe zou dat zitten met OLED schermen?

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, drz zei:

Inderdaad interessant!

 

Ik wist niet dat de productie van LCD schermen ook bijdroegen aan de toename van broeikasgassen.

Hoe zou dat zitten met OLED schermen?

Niet alleen LCD schermen ook auto''s kunstof productie benzine/diesel rafinage enz

Die oledjes is een korrelte 

Link naar reactie
Delen op andere sites

We krijgen toch een elf steden tocht volgens Piet? Dus zal het vast ontzettend koud gaan worden deze winter.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, drz zei:

We krijgen toch een elf steden tocht volgens Piet? Dus zal het vast ontzettend koud gaan worden deze winter.

Heb jij een hoorapparaat (lege batterij)

Wat ik gehoord heb ooit in de toekomst komt een elf steden tocht .

stoppen van de warmte pomp ?

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is pas begin januari en de winter is nog jong.

..hoewel ik denk dat het ook dit jaar weer een zachte winter gaat worden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Pelleboer zij altijd, het kan vriezen en het kan dooien.

20 maart komt de lente, tot die tijd is alles mogelijk.

En hoe zat het ook alweer met de ijsheiligen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ijsheiligen , dit wil zeggen dat het vanaf dan 's nachts niet meer zou mogen vriezen. Maar occasioneel kan dit wel nog gebeuren. Hierbij nog een artikel over deze te zachte winter.

 

https://www.tipsenweetjes.nl/gezondheid/zachte-winter-teken/?utm_campaign=zachtewinterteken130103TW&utm_source=Facebook&utm_medium=fb&fbclid=IwAR0MgCzxYDEcBAHdwd_eVF3mhx5MG86H_4nqJmadJsPQIqgwd-112yk8Fik

2 minuten geleden, luisteraar zei:

Inderdaad de meeste elfstedentochten waren eind jan en begin febr wie weet

zo om de 7 8 jaar sinds 97 geen meer

23 jaar geen tocht past in de trend

Maar dan was het ook al weken aan het vriezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...