Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden, erwinnaar zei:

Beetje raar verwijt over "mainstream media" als je je  voor alle klimaatontken desinformatie van 1 website afhankelijk stelt. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


12 minuten geleden, Eduard07 zei:

Beetje raar verwijt over "mainstream media" als je je  voor alle klimaatontken desinformatie van 1 website afhankelijk stelt. 

Ik verwijt niets, ik zeg het (s)links te laten liggen, hoeft niet mag wel. Als jij iets anders leest elders, prima. Ik heb dat station gepasseerd en daarom ook deze discussie in dit draadje. Heb nog vele websites meer paraat (is ook zelf wel te vinden/zoeken).

Zou wat zijn als journaal en kranten eens putten uit deze bronnen, gaan mensen daar weer massaal achteraan en is de huidige media maar iets raars...zo zie ik het.

 

Jij plakt er tevens weer iets aan vast: desinformatie. Daarmee druk je een groep wederom in de hoek en stel je jou informatie als heilig want wat ik lees is DESINFORMATIE. 

 

 

Je had beter kunnen stellen: klimaatinformatie. Daar zit geen waardeoordeel in...

 

 Zoals reeds aangehaald, ieder zijn informatiebronnen en moet je zelf maar kijken wat je waar vind....jij vind de jouwe waar, ik de mijne. 

aangepast door erwinnaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, erwinnaar zei:

Heb nog vele websites meer paraat (is ook zelf wel te vinden/zoeken).

Dit is het moderne media probleem.

Internet wordt hoe langer hoe meer als propaganda media misbruikt .

Je moet stevig in je schoenen staan om echt en valse te onderscheiden.

Van de onkunde bij velen wordt misbruik gemaakt.

Ik zeg altijd kijk uit je eigen doppen en beslis zelf ,ik zie in de natuur tegenover

mij genoeg veranderingen ook al zeggen websites wat anders

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, erwinnaar zei:

Ik verwijt niets, ik zeg het (s)links te laten liggen, hoeft niet mag wel. Als jij iets anders leest elders, prima. Ik heb dat station gepasseerd en daarom ook deze discussie in dit draadje. Heb nog vele websites meer paraat (is ook zelf wel te vinden/zoeken).

Zou wat zijn als journaal en kranten eens putten uit deze bronnen, gaan mensen daar weer massaal achteraan en is de huidige media maar iets raars...zo zie ik het.

 

Jij plakt er tevens weer iets aan vast: desinformatie. Daarmee druk je een groep wederom in de hoek en stel je jou informatie als heilig want wat ik lees is DESINFORMATIE. 

 

 

Je had beter kunnen stellen: klimaatinformatie. Daar zit geen waardeoordeel in...

 

 Zoals reeds aangehaald, ieder zijn informatiebronnen en moet je zelf maar kijken wat je waar vind....jij vind de jouwe waar, ik de mijne. 

Laat ik het dan voorzichtiger formuleren: "misinformatie".

De suggestie wordt gewekt dat er niets aan de hand zou zijn met het klimaat, terwijl de citaten juist bevestigen dat er wel iets aan de hand is. Maar het is en blijft wel een pick-and-choose website.

En dat prognoses worden verfijnd, heeft puur te maken met de toegenomen informatie, niet met de tendens en de rechtstreekse invloed van de mens daarop. Die prognoses zijn onveranderd.

 

En nu we het toch hebben over precisie: Halifax ligt in Nova Scotia, niet in Newfoundland. En in NS zijn ze wel gewend aan strenge winters. Beetje vreemd dat Halifax/NS opeens in een adem wordt genoemd met St Johns/Newfoundland zonder enige toelichting.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, luisteraar zei:

 

Ik zeg altijd kijk uit je eigen doppen en beslis zelf ,ik zie in de natuur tegenover

mij genoeg veranderingen ook al zeggen websites wat anders

 

Paasbloemen die hun kopje boven steken, een merel die 's morgens al vrolijk fluit,  salamanders al op trek, tortels die al duchtig mekaar versieren en dagelijks een egel die bij valavond gretig de kattenbrokjes komt op eten. Hallo...we zijn begin januari.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, moonchild zei:

Snap je nou het verschil tussen weer en klimaat nog steeds niet  :D het had nu ook kunnen vriezen.....

Je doelt op die paar graden onder nul die we 's nachts nu en dan hebben de afgelopen 10 jaar?

 

Dat was in de jaren 70 wel anders.

Min 20 in de winter was vrij normaal  een jaar of 20-30 geleden. Niks record op record.  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...