Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

24 minuten geleden, minplus zei:

Geeft niet, Erwinnaar. Ik had gewoon op een duidelijke reactie van de ontkenners op wat je ziet gehoopt, namelijk de ongekend snelle stijging nu.

Het is niet eens een discussie waard!

Het gaat slechts over Nederland en volgens deze grafiek was 2019 het warmst.

2019 en 2018 waren wereldwijd kouder dan 2017..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zojuist, drz zei:

2019 en 2018 waren wereldwijd kouder dan 2017..

Maar best dat er nu en dan eens eentje tussen zit die minder warm was, want dan zouden we pas echt een probleem hebben. Wat wel in 2019 voorkwam, was talrijke de extremen, record warmste temperaturen,, record neerslag en  record orkaankracht. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je weet toch hoe het gaat op feestjes en verjaardagen?

 

..als men geen onderwerpen meer weet om over te praten, dan komt het weer ter sprake. :D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, astro iris zei:

Ik ben amateur astronoom en amateur weerkundige en heb al vaak geleerd dat men uit het verleden het best kan leren. Trouwens alles wat we met ons oog zien is iets dat reeds voorbij is.

Dat is leuk! Ik ook, in Lochem bij Phoenix....meer dan 20 jaar lid geweest en hoop geleerd. De zonnevlekken maakte diepe indruk onder andere!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, erwinnaar zei:

Dat is leuk! Ik ook, in Lochem bij Phoenix....meer dan 20 jaar lid geweest en hoop geleerd. De zonnevlekken maakte diepe indruk onder andere!

Heel boeiende hobby's die ik al meer dan 50 jaar doe. ik dacht te weten dat Ceesv ook amateur astronoom is .Tja en over die zonnevlekken, dat is bij sommigen ook een reden waarom ons klimaat verandert, maar hier best niet dieper op ingaan, want straks zijn we daar ook maanden over bezig.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar het verband tussen de activiteit van de zon en het klimaat op aarde..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, drz zei:

Ik ben eigenlijk best nieuwsgierig naar het verband tussen de activiteit van de zon en het klimaat op aarde..

Heel eenvoudig de zon straalt op de aarde

De atmosfeer remt het af zodat we niet verbranden.

De aarde geeft weer warmte af aan het heelal.

Door toetoen geven we minder af aan het heelal en wordt het warmer.

Het opwarmen op aarde moet verdeeld worden dus worden ook

de oceanen warmer met gevolgen ...................................................................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...