Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 3


ceesv

Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, drz zei:

Je plaatst linkjes en vervolgens begrijp je geen ene bal van de grafieken en je laat je leiden door een journalist met een paniekverhaal

 

Kijk, dit is nou je standaard reactie: meteen op de persoon, en een analyse afschieten met "journalist met een paniekverhaal". Inhoudelijk kom je niet verder, en blijf je steeds draaien in je eigen cirkeltje. Met als basis steeds dat handjevol tabloid websites. Om je gelijk te herbevestigen.

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


31 minuten geleden, luisteraar zei:

Je snapt er de bal niet van.

Het gaat om de bron van de data 

Ik begrijp het heel goed, maar dat bedoelde ik er niet mee.

Je had het over sites die gemanipuleerde informatie lieten zien en de vraag er achter of dit illegaal is.

 

 

46 minuten geleden, Eduard07 zei:

Ik vermoed dat drz duidt op het feit, dat China nogal was zaken produceert die te maken hebben met het klimaatbeleid van veel landen, zoals (goedkope) zonnepanelen.

China denkt - in tegenstelling tot Amerika - in kansen, niet is termen van marktafscherming om het verouderde overeind te houden.

 

Verder is er op het internet genoeg over het klimaatsbeleid in China genoeg te vinden.

.......

Nee Einstein, het gaat om dit artikel:

https://www.climategate.nl/2019/11/dus-toch-communisme-via-de-achterdeur/

 

En ja, deze site is in 2009 in het leven gekomen door uitgelekte e-mails van overheden waarin duidelijk werd dat de bevolking in de maling wordt genomen.

Dus lees het artikel even aandachtig door, dan begrijp je mijn 'grap' over die chinees.

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, drz zei:

En ja, deze site is in 2009 in het leven gekomen door uitgelekte e-mails van overheden waarin duidelijk werd dat de bevolking in de maling wordt genomen.

Dus lees het artikel even aandachtig door, dan begrijp je mijn 'grap' over die chinees.

 

Eigenlijk is het met dit soort links helemaal niet nodig om het helemaal te lezen.

Want na het lezen van de eerste vijf regels is de rest compleet voorspelbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

drz: stop maar met reageren is mijn advies. Is gebed zonder einde met sommigen. Vermoedelijk vinden ze zwarte Piet ook helemaal niets, mogen anderen geen houtkachels meer branden, doen ze ALLES op de fiets en met het OV en eten ze alleen nog maar biologisch verantwoord eten, dak vol met milieuvervuilende zonnepannelen, slaafse hondjes die winterbanden monteren (nut daarvan is weerlegt recent...haha), staat men te dansen rond een niet efficiente windmolen, trappen ze de beste president sinds tientallen jaren van de u s of a graag met de linkse media diep de grond in want die schopt hun heilige huisje om (kijk eens hoeveel mensen nu juichen in Iran want 1 tiran eindelijk te pakken, amper in de media te zien net als dit geneuzel hier met klimaat) en ja, totaal brainwashed helaas voor hen en nemen ze jouw, anderen en mij de maat want de media met andere kijk op zaken...dat mag toch niet foei. Op de brandstapel ermee net als in de middeleeuwen..

Ze kunnen gelijk KRIJGEN, hebben doen ze het niet want men gaat mee in de adhoc hysterie die er is rondom weer/milieu gevoed door een verdienmodel en nwo media..

Link naar reactie
Delen op andere sites

58 minuten geleden, johnno zei:

Eigenlijk is het met dit soort links helemaal niet nodig om het helemaal te lezen.

Want na het lezen van de eerste vijf regels is de rest compleet voorspelbaar.

Ja dat klopt en bij velen treed de threshold in werking waarbij verder alles wat buiten hun mening in de fading valt?

Heb je het eerste grafiekje bekeken? We praten over een halve graad.

 

Toegegeven, de temperatuur op aarde is een stijgende lijn en alles valt (nog) binnen de marges, maar deze trend zou niet moge doorgaan tot we boven de 6 graden ten opzichte van nu komen.

Maar om nu in volslagen paniek te raken lijkt mij enigszins en beetje voorbarig.

5 minuten geleden, erwinnaar zei:

drz: stop maar met reageren is mijn advies. Is gebed zonder einde met sommigen. Vermoedelijk vinden ze zwarte Piet ook helemaal niets, mogen anderen geen houtkachels meer branden, doen ze ALLES op de fiets en met het OV en eten ze alleen nog maar biologisch verantwoord eten, dak vol met milieuvervuilende zonnepannelen, slaafse hondjes die winterbanden monteren (nut daarvan is weerlegt recent...haha), staat men te dansen rond een niet efficiente windmolen, trappen ze de beste president sinds tientallen jaren van de u s of a graag met de linkse media diep de grond in want die schopt hun heilige huisje om (kijk eens hoeveel mensen nu juichen in Iran want 1 tiran eindelijk te pakken, amper in de media te zien net als dit geneuzel hier met klimaat) en ja, totaal brainwashed helaas voor hen en nemen ze jouw, anderen en mij de maat want de media met andere kijk op zaken...dat mag toch niet foei. Op de brandstapel ermee net als in de middeleeuwen..

Ze kunnen gelijk KRIJGEN, hebben doen ze het niet want men gaat mee in de adhoc hysterie die er is rondom weer/milieu gevoed door een verdienmodel en nwo media..

Je hebt gelijk en het is om moedeloos van te worden dat dit soort lieden uiteindelijk haar onterechte zin krijgen.

Maar ja, overdreven reageren en doorslaan is waarschijnlijk typisch een moderne trend of zo..

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft is het geen discussie meer, het is jouw/jullie media en argumenten inclusief belerend toontje en de ander de maat nemen tegenover andere media/argumenten aanhangers die het anders menen te zien. Heb er dan nog 2 om het af te leren beste schotelvrienden..;-).

 

ergste branden ooit in Australië?

 

https://www.wetteronline.de/wetterticker/australien-neues-gewaltiges-feuer-202001112507611

 

ja en de ijsbeer zou uitsterven

 

https://www.dedikkeblauwe.nl/news/de-uitgewerkte-alarmbel-over-ijsberen-die-maar-niet-willen-uitsterven


In de Noordzee tussen NL en Engeland liggen de botten van Dinosaurussen en/of Mammoets, daar kraait ook geen haan naar. Dat was nu eenmaal zo.

 

On topic: ik vind het wel lekker weer zo nu. Mooi om te wandelen en fietsen op de racefiets alweer. Kachel hoeft ook niet hard te stoken. Heb wel zin aan het voorjaar, ook weer wat prutsen met de schotel (fine tunen). 


 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, erwinnaar zei:

Wat mij betreft is het geen discussie meer, het is jouw/jullie media en argumenten inclusief belerend toontje en de ander de maat nemen tegenover andere media/argumenten aanhangers die het anders menen te zien. Heb er dan nog 2 om het af te leren beste schotelvrienden..;-).

 

ergste branden ooit in Australië?

 

https://www.wetteronline.de/wetterticker/australien-neues-gewaltiges-feuer-202001112507611

 

ja en de ijsbeer zou uitsterven

 

https://www.dedikkeblauwe.nl/news/de-uitgewerkte-alarmbel-over-ijsberen-die-maar-niet-willen-uitsterven


In de Noordzee tussen NL en Engeland liggen de botten van Dinosaurussen en/of Mammoets, daar kraait ook geen haan naar. Dat was nu eenmaal zo.

 

On topic: ik vind het wel lekker weer zo nu. Mooi om te wandelen en fietsen op de racefiets alweer. Kachel hoeft ook niet hard te stoken. Heb wel zin aan het voorjaar, ook weer wat prutsen met de schotel (fine tunen). 


 

 

Wat heeft dit met het klimaat te doen?

wwf daar heb ik ook mijn gedachten over

De branden Australia daar lopen ook al diverse stromingen over de

onjuiste berichtgeving.

Thema is het weer het is niet meer normaal harde feiten bevestigen het.

Een bewijs dat het nog normaal is zou mooi zijn maar die komen maar niet

 

aangepast door luisteraar
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, erwinnaar zei:

......trappen ze de beste president sinds tientallen jaren van de u s......

 

Je bijdrage staat natuurlijk weer bol van de gebruikelijke onzin, maar dit zinnetje vond ik wel heel erg leuk. Ik zou bijna gaan denken dat je het echt meent.Wat een kostelijke grap!🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik mag altijd de bonussen berekenen.😁

 

Maar die 22 jaar was tot de daarop volgende tocht.😉

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...