Ga naar inhoud


npo4k


dirkjan38

Aanbevolen berichten


Volgens info daar, zou de oranje kaart ook gaan, terwijl hier anders staat enkel viacces orca?

Er komt wel verduidelijking.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren getest. Werkt uitsluitend op Viaccess ORCA en Nagra. Dus de Seca3 kaart in de witte CI of de Seca3 kaart in een gecertificeerde ontvanger. Iedere andere optie werkt niet..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

is de zender al echt actief dan in HEVC of is het nog steeds een plaatje in AVC ?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke UHD ontvanger heeft cd die gecertificeerd is?

UHD tv.s wel, maar dan met module.

waarom komt in oscam dan toch nog 0100 ( seca ) voorbj de live log?

maar via oscam een not found. Wel maar een hd ontvanger.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als bezitter van een LG Oledtv moet ik helaas melden dat LG mij in de kou laat staan. Ik heb bij CD een CI+ kaart gekocht om naar het WKvoetbal in 4k te kijken, maar mijn LGOled tv doet niks. Klote. K.. K.. K.t.

LG gebeld maar ze kunnen niks voor me doen, dus ga ik mijn kaart maar terugsturen. Nooit geen LG meer.

 

Heb er ook geen zin in n kastje bij te gaan zetten. Die hebben we al genoeg.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei 5061:

Als bezitter van een LG Oledtv moet ik helaas melden dat LG mij in de kou laat staan. Ik heb bij CD een CI+ kaart gekocht om naar het WKvoetbal in 4k te kijken, maar mijn LGOled tv doet niks. Klote. K.. K.. K.t.

LG gebeld maar ze kunnen niks voor me doen, dus ga ik mijn kaart maar terugsturen. Nooit geen LG meer.

 

Heb er ook geen zin in n kastje bij te gaan zetten. Die hebben we al genoeg.

 

 

Wat exact doet jou OLED TV niet dan?  En het signaal is nog niet eens in de lucht... alleen een test plaatje in H.264.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
8 minuten geleden zei 5061:

Ik heb bij CD een CI+ kaart gekocht

Wat bedoel je daarmee?

Een CI module? met ingebouwde kaart of een losse kaart met CI module?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een testplaatje in H.264. In de log staat inderdaad ook 0100:0006A maar die dient klaarblijkelijk om de Seca3 kaart via de witte CI te activeren. Intern gaat de kaart over naar Nagra modus (1817) net als in de gecertificeerde M7Sat801. Ik draai normaal onder OScam. Met alleen de Seca3 kaart en OScam gaat het kanaal niet open. Ook wordt OScam niet eens aangesproken.

Geen idee wat er de 14e gaat gebeuren met het signaal. De mail van CDS geeft aan dat alleen via een module te kijken is.....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden zei 5061:

Als bezitter van een LG Oledtv moet ik helaas melden dat LG mij in de kou laat staan. Ik heb bij CD een CI+ kaart gekocht om naar het WKvoetbal in 4k te kijken, maar mijn LGOled tv doet niks. Klote. K.. K.. K.t.

LG gebeld maar ze kunnen niks voor me doen, dus ga ik mijn kaart maar terugsturen. Nooit geen LG meer.

 

Heb er ook geen zin in n kastje bij te gaan zetten. Die hebben we al genoeg.

 

 

Het was al een poosje bekend dat de LG schermen CD niet ondersteunen, is op dit forum meermaals aan bod gekomen, als je deze dan alsnog aanschaft .

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Codx:

 

Wat exact doet jou OLED TV niet dan?  En het signaal is nog niet eens in de lucht... alleen een test plaatje in H.264.

Als ik de ci+ in de tv steek zou de tv de kaart moeten herkennen en vervolgens zijn werk gaan doen. Maar als ik sateliet in wil geen stellen heb ik de keuze uit : Telesat en andere. Daar blijft t vervolgens bij.

m

Mijn vorige tv (Samsung) gaf wel keuze uit CD en TVV.

 

 

2 uur geleden zei ceesv:

Wat bedoel je daarmee?

Een CI module? met ingebouwde kaart of een losse kaart met CI module?

Een ci+-module.

 

1 uur geleden zei Tripleboy:

 

Het was al een poosje bekend dat de LG schermen CD niet ondersteunen, is op dit forum meermaals aan bod gekomen, als je deze dan alsnog aanschaft .

Ben niet zo'n fanatiek forumlid dus kan t aan mijn aandacht ontsnapt zijn, daarbij verwacht je niet dat LG er wel alle techniek in zo'n mooie Oledtv stopt maar de software laat sloffen. Erg slecht van LG. Zeker als dat al langer bekend is en ze er nog steeds niks aan gedaan hebben danwel nog gaan doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze nooit gedaan en of het er ooit van gaat komen, wellicht niet.

 

Deze kwam hier aan bod:

Kennis van mij had dit probleem ook en informeerde bij LG en kreeg het volgende antwoord:


Hartelijk dank voor uw e-mail aan LG Customer Service. Vervelend te vernemen dat de zenders niet op de gewenste kanalen zijn.

Om gebruik te kunnen maken van Fastscan moet de televisie gecertificeerd zijn voor Canaldigitaal. Onze televisies zijn niet door Canaldigitaal gecertificeerd dus die optie is niet beschikbaar. Wel is het mogelijk om een decoder aan te sluiten op de televisie, waardoor zo'n configuratie wel in te stellen valt.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

LG Electronics Benelux
https://www.sat4all.com/forums/topic/340312-dvbs-smart-tv-lg-installeren-canal-digitaal-lukt-niet/
Houssein Aarrass
Customer Service Representativ

 

 

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden zei 5061:

Als ik de ci+ in de tv steek zou de tv de kaart moeten herkennen en vervolgens zijn werk gaan doen. Maar als ik sateliet in wil geen stellen heb ik de keuze uit : Telesat en andere. Daar blijft t vervolgens bij.

m

Mijn vorige tv (Samsung) gaf wel keuze uit CD en TVV. 

  

 

 

Dat is niet erg toch, de zenders kun je zelf wel inlezen... het gaat er om dat de module verder werkt.  En telesat is ook  M7 dus wellicht die eens kiezen.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...