Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


Zo heb ik ooit overwogen om tijdelijk een straalkachel aan te zetten om zo nét boven de 10000 kWh verbruik uit te kunnen komen waardoor ik in het lagere grootverbruikerstarief zou uitkomen. Ik gebruikte destijds nogal wat. Ruim 8100 kWh tegen nu maximaal zo’n 5100. Overigens ook nog fors voor een tweepersoons huishouden. Ik heb dat tóch maar niet gedaan. 🤭😉

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat wat computers 24/7 draaien, kook elektrisch, droger en in de zomermaanden een airco en je bent er zo hoor.

Maar waar het mij om gaat is dat grootverbruikers zo, in mijn ogen dan, bepaald niet gestimuleerd worden om zuinig aan te gaan doen met het verbruik.

Maar ook als je dit soort bedragen ziet dan toch maar met wat buren 1 aansluiting maken en bij een ieder een tussenmeter?

Kan je factuur toch flink naar beneden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met ontbloot bovenlijf op een landweggetje achteraf???

Van dat soort parkeerplaatsen hebben we er hier ook een paar en meestal staat men daar niet om uit te rusten van de lange autorit.

Dus verwacht dat er wel wat meer heeft gespeeld voordat iemand tot zo'n actie overgaat.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, moonchild zei:

Een beetje klote voor die dwaze boer dat zijn slachtoffer in het dagelijks leven gevechtshelicopters bij de RAF vliegt

why?

gaat hij dan een air to land missile afvuren op die schovel van de boer?

dacht dat ze zo gedisciplineerd zijn bij de RAF

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen is er een zonsverduistering....

https://nos.nl/artikel/2384267-zonsverduistering-veroorzaakt-stroomtekort-gevolgen-voor-de-toekomst-groter

een zesde deel, dus kijk niet zonder oogbescherming!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

tjees en dat lees je pas een dag van te voren.

 

 

Toxigene 7" Edit

The Orb

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, moonchild zei:

Een beetje klote voor die dwaze boer dat zijn slachtoffer in het dagelijks leven gevechtshelicopters bij de RAF vliegt...........

Nou dan heeft hij dit voertuig op een slechte plek laten "landen"

 

Bovendien zien we hier alleen de explosie van geweld. Wie weet wat hieraan vooraf is gegaan

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...