Ga naar inhoud


Uit de Krant Vandaag


Tripleboy

Aanbevolen berichten


3 uren geleden, Sprietje zei:

Nederlandse snelheidsduivel met Aston Martin geflitst met 246 km/u in Frankrijk waar 110 km/u is toegestaan. Rijbewijs kwijt en €1500,- boete.

 

Och , zolang je de auto mag houden …

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

(Klein) Hongerke ?? 😲

https://www.hln.be/het-leukste-van-het-web/34-hamburgers-op-tien-minuten-eetwedstrijd-in-aanloop-naar-4th-of-july-eindigt-gelijk~ac225dc7

Ik lust soms wel eens brooike hamburger , maar ....

Asjemenou , goeiemorgen zeg 😵🥳👌

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

Maakt niet uit. Erg zout en erg vissig. Zoiets als ansjovis. Ook niet te vreten.😁


Dat is toch die vis als ‘heb je het ooit zo zout gevreten?’ 🤣🤣

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 6-7-2021 om 16:24, minplus zei:

Maakt niet uit. Erg zout en erg vissig. Zoiets als ansjovis. Ook niet te vreten.😁

 

Ik geloof dat je nog nooit kaviaar hebt gegeten. 

Dat is een delicatesse. Vooral samen met een glas Champagne. Of het bij bepaalde "gelegenheden" uit de navel van je vriendin te lebberen. 

 

Die gore zoete Russische Krimsekt nu plotsklaps Champagne te gaan noemen is een belediging voor de echte Champagne. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Ik geloof dat je nog nooit kaviaar hebt gegeten. 

Dat is een delicatesse. Vooral samen met een glas Champagne. Of het bij bepaalde "gelegenheden" uit de navel van je vriendin te lebberen. 

 

Die gore zoete Russische Krimsekt nu plotsklaps Champagne te gaan noemen is een belediging voor de echte Champagne. 

Denk dat ik het een keer of 10 heb gegeten, o.a. bij een Russische vriendin. Dat was nog de best eetbare. En idd. met Champagne erbij. Maar nog niet lekker.

 

En Poetin is een gevaarlijke gek. Toen hij aan het bewind kwam zeiden Tsjechische vrienden van ons: "Dit gaat mis met Rusland en de regio."

 

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week een reportage gezien hoe men aan kaviaar kwam en ook dat de meeste kaviaar alleen maar lijkt op kaviaar maar niet afkomstig is van de steur.

De meeste kaviaar kwam uit Duitsland en de Duitsers gaven aan dat dit dus helemaal niet van de steur afkomstig is maar van een vis snotalf die vrij vertaald hier snotvis genoemd wordt.

Dit is een vis die alleen maar gevangen wordt om het kuit (ongeveer 1 Kg per vis) en na opengesneden te zijn terug de zee ingegooid wordt.

Het kuit wat er uit kwam was dus roze van kleur maar je kon gewoon bestellen in welke kleur je het wilde hebben want met kleurstof was alles te maken.

De meest voorkomende was toch wel zwart en dat werd gekleurd met inkt van inktvissen.

Verder gruwelden  de Duitsers van onze kaviaar wat hier in de winkels lag want hier moest het zonder koeling bewaard kunnen worden en werden er dus allerlei stoffen aan toegevoegd om dat mogelijk te maken terwijl in Duitsland kaviaar vrijwel uitsluitend in de koeling te vinden is wat volgens hun de smaak alleen maar ten goede kwam.

Zelf een paar keer kaviaar gehad (ook uit van die dure blikjes) maar je moet er maar van houden, ik vind het gewoon een zout iets en als er wat anders ligt als krab, kreeft, garnalen, oesters ed. dan zal ik dat toch eerder pakken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, gerrit B zei:

Dit is een vis die alleen maar gevangen wordt om het kuit (ongeveer 1 Kg per vis) en na opengesneden te zijn terug de zee ingegooid wordt.

die praktijk is al jarenlang verboden

 

overigens smaken verschillen gelukkig.

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...