Ga naar inhoud


Het € 9,95 pakket gaat per 1 januari 2019 € 13,- euro kosten


Miauw

Aanbevolen berichten

Ik zag bij iemand die nog het € 9,95 per maand pakket heeft, per 1 januari 2019 naar € 13,- per maand gaat, blijkbaar is het € 9,95 pakket nog actief en het nieuwere € 10,- pakket al een tijdje om gezet.

 

Het oudere pakket van € 9,95 gaat later over naar € 13,- dan het nieuwere € 10,- dat al op € 13,- zit, ik heb de betreffende e-mail bij de betreffende persoon gelezen.

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nee, die had al geen STB-pakket meer, ik meen het HD-Light pakket wat nu Start-HD wordt.

 

Er was eerst een omzetting van het STB-pakket naar € 9,95 per maand, later was er nog een overstap van het STB-pakket naar het € 10,- pakket, dus € 0,05 per maand verschil.

 

 

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn/waren 2 HD-Light pakketten na de overstap van het STB-pakket:

 

STBP > HD-Light € 9,95 , deze worden per 1 januari 2019 Start-HD voor € 13,- per maand.

 

STBP > HD-Light € 10,-  , deze was al sinds dit jaar Start-HD voor 13,- per maand.

 

Blijkbaar worden beide pakketten op 1 januari 2019 gelijk getrokken.

 

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal weet zelf niet eens meer wat voor verschillende paketten ze hebben. Ze hebben paketten met '+' en '-' opties. Klant klaagt en krijgt één of andere aanpassing aangeboden. Zelfde prijs of zelfs korting met behoud van pakket. Zie je ook aan de PBM's die voor hetzelfde pakket afwijken...

 

82000000 voor TVV Basic Light op kaart 1

C4000000 voor TVV Basic Light op kaart 2 

 

Geeft exact dezelfde kanalen vrij...

 

C0800000 voor Canal Digitaal

C3800000 voor Canal Digitaal

 

 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal Digitaal gebruikt al jaren diverse pakketten om de klant tevreden te houden. Als je dreigt je abonnement op te zeggen kan er vaak een persoonlijk abonnement uit de hoed getoverd worden waar je dan meestal 2 jaar aan vast zit.

De 1 betaald meer dan de ander voor gelijke rechten, oneerlijker kan het niet zijn.  Het zou Canal Digitaal sieren om nu is voor eens en altijd de verschillen op te heffen en over te gaan op bijv. 3 abonnementsvormen warbij iedereen weet wat er wel en niet ontvangen kan worden tegen welke prijs..

Ook is het heel normaal dat de prijs 30% stijgen kan, ook dat is vaker vertoond en helaas heeft de komst van Joyne daar weinig aan verandert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of dat "oneerlijk" is vraag ik me af. Het is dan zo dat jij minder goed onderhandeld hebt.

Bij een abonnement op een tijdschrift onderhandel je toch ook iedere keer tegen de tijd dat het abo afloopt. Ofwel geeft de uitgeverij zelf al een extra korting als je je abo verlengt, dat heb ik in Zweden meestal... Mijn Duitse abonnement op mijn televisiegids onderhandel ik altijd, en krijg dan eigenlijk altijd een mooie korting... 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de supermarkt onderhandel je over de prijs van de boodschappen? Bij de brugwachter over de prijs van het gebruik enz?

Een bepaalde dienst heeft een bepaalde waarde en zou dus voor iedereen gelijk moeten zijn en  niet naar willekeur.

Dat het bij Canal Digitaal anders gaat is omdat ze bang zijn de klant kwijt te raken en dus bieden ze iets anders aan.

Dat er daarom klanten expres dreigen op te stappen en daardoor een goedkopere deal krijgen hebben ze bij Canal Digitaal blijkbaar niet in de gaten.

Zelf is Canal Digitaal al jaren zelf het overzicht en het boekje kwijt hierdoor.

Gewoon een instap-, een gemiddeld- en een uitgebreid abonnementsvorm met duidelijke prijzen zou voor de klant en voor Canal Digitaal erg verhelderend kunnen werken.

De komst van Joyne heeft geen beterschap gebracht omdat Joyne niet echt als concurrent gezien kan worden gezien de prijs en de moeite die men moet doen om die te ontvangen. Soms krijg ik het idee dat Joyne gewoon een ondergeschoven kindje van Canal Digitaal cq M7 is om de schijn op te wekken dat er 2 providers zijn. Van 9.95 naar 13 vind ik ook en flinke verhoging is staat niet in verhouding van met de gestegen kosten en het gebodene, ook de inflatie correctie ligt een stuk lager.

aangepast door grondstof
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei grondstof:

De komst van Joyne heeft geen beterschap gebracht omdat Joyne niet echt als concurrent gezien kan worden.

 

Heel bizar, terwijl TVV met zijn Antenne TV voor dezelfde prijs al wekenlang bijna dagelijks advertenties plaats in de media, heb ik hier in Vlaanderen nog nooit ook maar enige ruchtbaarheid gezien rond het Joyne aanbod voor sat tv. Hoe moet de potentiële klant weten dat er een aanbod is? Enkel via de dealers, staat er op hun website.

 

Alsof de doorsnee sat kijker om de haverklap bij een dealer binnenstapt. Ikzelf bestel altijd mijn materiaal bij webshops en ben nog nooit bij een dealer over de vloer geweest. Het is alsof ze geen klanten wensen :))))

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het blijft raar dat dit Set Top Box-pakket toch nog zo lang heeft bestaan. Want dit vond ik in een oude posting




Citaat aanbod voor trouwe klanten (december 2014):

U zult er ongetwijfeld over hebben gehoord. De zenders NPO1, NPO2 en NPO3 (voorheen Nederland 1, 2 en 3) worden - als gevolg van bezuinigingen bij de NPO - niet langer gratis via de satelliet beschikbaar gesteld. Daarnaast is ook de Mediawet aangescherpt, die verlangt dat minimaal 30 TV-zenders deel uit maken van het zenderpakket. Omdat het Set Top Box-pakket niet langer voldoet aan de gestelde eisen, zijn we voornemens met ingang van 1 april 2016 te stoppen met het Set Top Box-pakket.

Het Basis-pakket, een volwaardig alternatief

Als trouwe CanalDigitaal-klant bieden we u graag nu al een mooi alternatief pakket, met een aantrekkelijke aanbieding. Het Basis-pakket biedt 23 extra zenders en 14 scherpe HD-zenders. Het Basis-pakket kost normaal € 15,95 per maand, maar u krijgt het Basis-pakket voor de vaste lage prijs van slechts € 10 per maand.

 

Destijds moesten we de overstap maken via een speciale internetpagina. Naar nu blijkt was dat toen helemaal niet nodig. Die VASTE lage prijs tien euro per maand is afgelopen zomer verhoogd naar 13 euro per maand. Het Basis-pakket heet tegenwoordig Start-HD-pakket. 

 

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Canal Digitaal gevraagd hoe het kan dat de één een tientje betaald en de ander bijna 25 euro voor dezelfde diensten, op een paar zenders (waar ik niet naar kijk) extra na. Aangezien ik nog een jaar vastzit aan mijn abonnement wordt mij geen leuk aanbod gedaan. Ik overweeg trouwens gewoon over een jaar op FTA verder te gaan aangezien ik merk dat ik nauwelijks nog kijk naar de regulier Nederlandse tv. NPO is sws al FTA vai DVB-T2.

Life is bitter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei grondstof:

In de supermarkt onderhandel je over de prijs van de boodschappen? Bij de brugwachter over de prijs van het gebruik enz?

Ja, je wacht in principe de aanbiedingen af voor je groot inkoopt. Zo doe ik altijd mijn boodschappen, en dat levert veel geld op. Voor tolbruggen/tunnels kan je vaak een regeling treffen als je er veel overheen/doorheen moet om op die manier korting te krijgen... Bij de trein of bus is dat ook zo... De dagelijkse pendelaar gaat ook niet iedere keer een los kaartje kopen...

Op de markt kan je wel afdingen...

Bij abonnementen op tijdschriften onderhandel je ook.... lukt het niet, of is het gebodene te weinig? Dan zeg je op...  en in bijna alle gevallen benaderen ze jouw om je met een mooie aanbieding terug als klant te winnen... Je miet het alleen 'doen'... de moeite willen nemen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...