Ga naar inhoud


Meuk uit China


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Weer ene die de gebruiksaanwijzing achteraf leest(en maar schelden). Had ge't dicht geklapt dan was het veilig genoeg. 

Spanje en veilige electriciteit, in onze blok zijn er nog flats met smeltzekeringen in een ronde porseleinen stop, en goeten draad in ijzeren buis, viva España.

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


1 uur geleden zei de mon:

... smeltzekeringen in een ronde porseleinen stop ...

Die diazed patronen zijn wel sneller (dus veiliger) dan automaten. Als ik de keus zou hebben vanuit het oogpunt van veiligheid / snelheid kies ik elke keer een smeltveiligheid boven een automaat. Elektronische beveiligingen kunnen de snelheid wel benaderen, maar dan heb je nog altijd te maken met de schakel (openings) snelheid van de contacten....

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zo'n 100 bestellingen inmiddels te hebben gedaan uit China.

Natuurlijk is de kwaliteit niet altijd  "je dat" maar heb nog nauwelijks

een miskoop gehad. Reden om meer te bestellen uit Oost Europa.

 

En, ik ben van mening dat je altijd de handleiding moet lezen,

eerlijkheidshalve is vermeld dat ik mij daar ook wel 'eens

schuldig aan maak maar ik loop dan niet te piepen dat

het niet klopt (part of the game).

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier een hele hoop zogenaamde meuk uit china terwijl die identiek is aan degenen die hier verkocht worden.Zelfs dezelfde verpakking.Werken prima en sommigen zelfs beter en langer dan wat je hier koopt en 3 X zo duur is en na 2 jaar ook sneuvelt.Al mijn electronika onderdelen komen van ginds want ben niet gek om voor hetzelfde hier minstens 8 x zoveel te betalen en vast te stellen dat ze het ook van daar intrekken :) . Mooiste voorbeeld is mijn verstraler gekocht bij gamma voor 49 euro en dezelfde uit   china voor 12 euro.Deze van gamma defekt na amper 2 jaar en de chinese meuk werkt hier nog na 4 jaar. De boortjes die ik koop zijn wel sneller gebroken maar so what als ik er 10 heb voor 89 cent en dat bedrag hier betaal voor 1  tje. In begie geld helaas de meuze dat men zo snel mogelijk rijk wil zijn.Heb zelf verkoper geweest en weet dat hier alles  x 400 % gedaan wordt.Helaas koop ik dan ergens anders.Net als onze politici denken dat we graag onze alcohol duurder betalen en minder gaan drinken.Ritje naar lux en snel 100 euro winst op een aankoop van amper 250 euro.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn een hele hoop prullen die niet conform de regels der kunst in elkaar gezet worden en er zijn er ook die onze Europese veiligheidsnormen niet gerecht worden, ja zelfs gevaarlijk zijn.

Welke producten je koopt is mede een indicator voor de kwaliteit... zo als die adapter van Drs IJzerbout.

Ik heb voor de carnaval verkleding een mandarijn pak laten komen en dat is absoluut top A kwaliteit.

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2019 om 15:54 zei Sverige:

volges mij staat er op dat je de niet gebruikte plugs moet inklappen...

 

Ohh..OK...goed. Dat had ik niet gelezen. Dus als ik de niet gebruikte pins niet ingeklapt had en daardoor hardstikke dood sla door een electrische oplazer, dan is het mijn eigen domme schuld.

Zoiets kan heel makkelijk gebeuren, bijvoorbeeld in het bad, als je met je blote poten in het water op de tegels staat.

Hoe is het met kinderen die (nog) niet kunnen lezen en hun eifoon in de badkamer aan het net hangen?

 

Het is werkelijk een misdaad om zulke wan-produkten op de markt te brengen.

  • Like 1

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei Gerard 76:

Wie laadt de mobiel dan ook op in de badkamer? 🤔

 

Er zijn idioten die dat doen.

Daarmee is het niet goed gepraat. Het feit dat het mogelijk is, dat zegt mij al genoeg.

Verder hoeft het geen mobiel te zijn. Kan ook een scheeraparaat zijn, of een föhn.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei Tonskidutch:

beste,

nu overdrijf je wel een beetje

in badkamers is volgens onze standaard niets in de buurt van bad of douche qua stopcontacten en met complete aardlek beveiliging

maar ik begrijp de woede over die prullenboel

 

dat is in Nederland zo. Maar in andere landen waaronder Duitsland zitten er normale stopcontacten in de badkamer. Uiteraard afgezekerd met een Fi. Andere landen daar zet ik mijn vraagtekens bij.

 

Goed ander voorbeeld. De keuken dan, stopcontacten overal en tegels op de vloer waarop ik met mijn blote vochtige voeten sta?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt, met blote voeten in de keuken staan bakken en koken 🙄 maar oké in de rimboe loopt men er zo rond

 

4 minuten geleden zei Drs. IJzerbout:

waaronder Duitsland zitten er normale stopcontacten in de badkamer

dat is niet volgens de regels "schutzbereich im Bad

Citaat

sollte sich mit den Normen DIN 57100 beziehungsweise VDE 0100 Teil 701 vertraut machen

 

 

zie dat je woedend bent;)

 

je kunt ook echt meuk uit europa kopen, geloof me

Tush

ZZ Top

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...