Ga naar inhoud


LOEWE TV failliet


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Nog geen jaar geleden nieuwe Loewe gekocht, 65 inch OLED. Is mijn tweede Loewe. Ben over deze tweede zeer tevreden. Jammer als Loewe verdwijnt.

Maar voorlopig ben ik hopelijk ook niet aan een opvolger toe.

Want ik ken nog geen andere TV met twee ingebouwde satelliettuners. 

 

 T B

Link naar reactie
Delen op andere sites


nou dat lijkt me een voorbarige conclusie als je recent nieuws over het audio video segment bekijkt, zijn het eerder de fusies en samenwerkingen van heel bekende merken die de boom boom bleutooth box en earphones trachten te overleven met slim en goede apparatuur

de markt / het marktvolume daalt snel voor goede luidsprekers en audio apparaten door de smartphones (met X en S10 etc op de achterkant) die elke jandoedel in zijn hand heeft als ware het een verlengstuk van zijn brein

in veel gevallen de vervanging van een brein door google

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei TangoBravo:

Want ik ken nog geen andere TV met twee ingebouwde satelliettuners.


Wat gek dat ze in verschillende landen uiteenlopende uitvoeringen op de markt brengen. Hier in Duitsland hebben vrijwel alle TVs, zelfs de € 125 exemplaren van de discount-kruideniers, een "triple tuner", DVB-C, DVB-T2 en... DVB-S2. En dus ook een CI+-slot (hier met name gebruikt voor de betaalzenders in HD).
Zal wel komen omdat Nederland zo dicht bekabeld is. En met het weglaten van de DVB-S2 tuner sparen ze een paar Euro uit.

Enig nadeel hier is dat, omdat Duitsers alleen naar Astra 19.2 kijken, ze niet meer dan DiSEqC 1.0 inbouwen....

aangepast door Shmuel

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Shmuel:


Wat gek dat ze in verschillende landen uiteenlopende uitvoeringen op de markt brengen. Hier in Duitsland hebben vrijwel alle TVs, zelfs de € 125 exemplaren van de discount-kruideniers, een "triple tuner", DVB-C, DVB-T2 en... DVB-S2. En dus ook een CI+-slot (hier met name gebruikt voor de betaalzenders in HD).
Zal wel komen omdat Nederland zo dicht bekabeld is. En met het weglaten van de DVB-S2 tuner sparen ze een paar Euro uit.
 

Ja, die triple tuner heb ik hier ook in mijn Samsung tv, en ik denk dat die in veel tv toestellen zit die momenteel verkocht worden. Maar TangoBravo heeft het over twee Satelliet tuners. Ik denk dat dit ook in Duitsland niet zo heel veel voor komt.

aangepast door johnno
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei johnno:

Ja, die triple tuner heb ik hier ook in mijn Samsung tv, en ik denk in veel tv toestellen die momenteel verkocht worden. Maar TangoBravo heeft het over twee Satelliet tuners. Ik denk dat dit ook in Duitsland niet zo heel veel voor komt.

 

In de Loewe zitten inderdaad twee satelliettuners plus ook nog eens 2 CI+ sloten. Ik heb er dus twee Canal digitaal kaartjes in en kan op deze manier twee programma’s tegelijk opnemen of naar het ene programma kijken en tegelijk een andere opnemen, op de ingebouwde 1Tb harde schijf. 

 

T B

aangepast door TangoBravo
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei TangoBravo:

 

In de Loewe zitten inderdaad twee satelliettuners plus ook nog eens 2 CI+ sloten. Ik heb er dus twee Canal digitaal kaartjes in en kan op deze manier twee programma’s tegelijk opnemen of naar het ene programma kijken en tegelijk een andere opnemen, op de ingebouwde 1Tb harde schijf. 

 

T B

Ze denken daar in Duitsland altijd maar dat alles beter is daar. Terwijl ze nog niet eens in staat zijn een vrouwenvoetbalelftal in de halve finale van een WK te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Technisat heeft ook twin tuners voor sat, kabel en terrestrisch ingebouwd in hun tv's...

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Tonskidutch:

dat klopt toch van geen kant

dus Großenkneten aber nicht jetzt

Probeer eens in Duitsland een TV met geintegreerde Sat-tuner te vinden met DiSEqC 1.1 of 2.1! Grundig was tot voor kort de enige, maar nu niet meer.....

Maar goed, nu heb ik een TV om onderuitgezakt te genieten van het aanbod van Astra 1, 2 en 3 en Hotbird (Sony OLED) en een paar losse tuners voor de andere om mee te "spelen" met  andere LNBs in m'n WaveFrontier.

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei TangoBravo:

 

In de Loewe zitten inderdaad twee satelliettuners plus ook nog eens 2 CI+ sloten. Ik heb er dus twee Canal digitaal kaartjes in en kan op deze manier twee programma’s tegelijk opnemen of naar het ene programma kijken en tegelijk een andere opnemen, op de ingebouwde 1Tb harde schijf. 

 

T B

IC. Die ben ik hier inderdaad nog niet tegengekomen. Handig! Ik moet daarvoor op één locatie kijken en op een andere locatie opnemen (en vervolgens ook op die locatie afkijken).
En, als ik het goed begrijp, gaat dat ook niet meer gebeuren 😞

Groeten,
Echo Sierra

3 uur geleden zei johnno:

Ze denken daar in Duitsland altijd maar dat alles beter is daar. Terwijl ze nog niet eens in staat zijn een vrouwenvoetbalelftal in de halve finale van een WK te krijgen.

<GRIN> We waren vanmiddag op een drukbezocht tuinfeest in Bremen. Het onderwerp voetbal werd angstvallig vermeden.....

aangepast door Shmuel
  • Like 1

Groeten,
Shmuel

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei johnno:

Ze denken daar in Duitsland altijd maar dat alles beter is daar. Terwijl ze nog niet eens in staat zijn een vrouwenvoetbalelftal in de halve finale van een WK te krijgen.

Vreemde  opmerking Johnno, maar in tegenstelling tot Nederland hebben de Duitse Dames in het verleden al eens 2x de finale gewonnen. 

Zo zie je maar weer, eerst nadenken voordat je een vreemde opmerking maakt. 

aangepast door Seniorsatter
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Discussie over voetbal gaat altijd mis, daarom terug naar het onderwerp, Loewe failliet!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden zei Shmuel:

IC. Die ben ik hier inderdaad nog niet tegengekomen. Handig! Ik moet daarvoor op één locatie kijken en op een andere locatie opnemen (en vervolgens ook op die locatie afkijken).
En, als ik het goed begrijp, gaat dat ook niet meer gebeuren 😞
 

 

Of je moet nu nog een Loewe kopen. Misschien kun je nu een dealer vinden die je een flinke korting geeft omdat loewe failliet is? 😉

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...