Ga naar inhoud


LOEWE TV failliet


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, erwinnaar zei:

Ik snap niet helemaal wat het nut meer is van een Porsche auto of Bentley, ik bedoel het ziet er bijna allemaal hetzelfde uit tegenwoordig.

Koop gewoon een leuke MX5, daar kun je net zoveel mee in vervoeren en in de bochten ben je sneller dan welke porsche ook..

..Met een compressor ter grootte van een theepot en je schiet de porsche voorbij op de rechte stukken.. ..en dat voor nog geen 30K.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites


15 minuten geleden, drz zei:

Koop gewoon een leuke MX5, daar kun je net zoveel mee in vervoeren en in de bochten ben je sneller dan welke porsche ook..

..Met een compressor ter grootte van een theepot en je schiet de porsche voorbij op de rechte stukken.. ..en dat voor nog geen 30K.

 

Dat geloof je echt zelf niet, hé ?

 

Over welke Porsche hebben we het hier?  De 911 GT2 RS ?  Dan maak je borsten maar nat.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat in dit onderwerp over Loewe, waarom is dit plotseling een auto onderwerp?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat was een grap van erwinnaar op Codx zijn reactie voorheen...

dat wordt graag als aanleiding genomen om te ouwe Neelen als er geen relevante reacties komen.

 

Het topic is ook af en de redding is ook al eerder gemeld voor Loewe in tegenstelling tot faillissement .

 

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Drs. IJzerbout zei:

 

Dat geloof je echt zelf niet, hé ?

 

Over welke Porsche hebben we het hier?  De 911 GT2 RS ?  Dan maak je borsten maar nat.

Gt2 RS, tja, dan noem je even wat! Als ik mij niet vergis zit deze met 4 seconden op de 100.

Met 4.5 seconden, ga ik het tegen afleggen.

 

Maar als je het leuk vindt, check MX5 VS porsche op youtube..

 

Ok, geen GT2 maar een GT3

 

aangepast door drz

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, ceesv zei:

Het gaat in dit onderwerp over Loewe, waarom is dit plotseling een auto onderwerp?

Sorry, moest even.. :P

 

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die tv wil ik!!!! ..alleen met surround, maar dat kan lastig zijn.

..en de Porsche "ferdinand" 356MkII convertible waar hij mee aan kwam rijden, wil ik ook!

 

..Ja ik ben Porsche kenner.

Nog meer offtopic: Ooit nog wel eens de wens om een 964-911 cabriolet uit eind jaren '80 te bezitten.. 😋

 

 

aangepast door drz
Foutje

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...