Ga naar inhoud


LOEWE TV failliet


Tonskidutch

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Het zal alleen nog gaan om het voortbestaan van de naam, de inhoud van de kastjes, zal net als die van alle andere tv's uit een heel ver oosten komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grappig dat jullie Loewe allemaal troep vinden.

Ben benieuwd wat je dan zelf hebt wat zogenaamd beter is dan Loewe.

 

Je vindt Volvo en Land Rover zeker ook troep omdat het van de Chinezen en de Indiërs is?

 

LG en Sony beweren dat ze de meest geavanceerde tv's bouwen. Lees maar op hun website. Dit is echter niet zo. Slechts 1 kaartlezer. Kleine moeite om daar 2 of 3 van te maken, maar ze doen het niet. Lak aan de consument.

 

Ik heb niets met Chinese producten. Koop graag een Made in Germany Loewe. En ook al is Made in Germany lang niet meer zo goed als vroeger, het is nog altijd oneindig veel beter dan Made in China.

 

En ja, Loewe gaat echt door. Hisense neemt het over. Helaas inderdaad weer Chinezen.

 

En veel (alle?) productie naar Tsjechiē helaas. Maar dat is nog niet de slechtste keuze van alle alternatieven.

En de engineering blijft in Duitsland. Loewe blijft Duits. Anders heeft het ook helemaal geen bestaansrecht.

 

En een bron kan ik helaas niet blootgeven. Het komt van een insider.

VU+ Ultimo 4k, VTi, coaxial digital out, lineaire voeding, 2TB SSD, Cahors Big Bisat, 5 x Alps twin LNB

Canal Digitaal, Tivusat, Fransat, ORF

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat Loewe troep is.

Het was een gedegen Duitse firma van hoge klasse. Met een prachtige stijl. (Als je ervan houd, zoals ik).

Het is triest dat zo´n designer product zich niet kan houden omdat veel mensen alleen maar aan goedkoop denken. Wat je er dan voor krijgt is minder belangrijk.

Ik hoop dat Loewe het redt met een nieuwe start en het bedrijf niet in handen van de Chink´s komt en er weer zo´n eenheidsbrei van maakt.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...