Ga naar inhoud


Canal Digitaal SAB Titan wachtwoord vergeten


LeonardP

Aanbevolen berichten

We verhuren ons huis in Spanje en een huurder heeft een wachtwoord op het menu gezet, hierdoor kan ik geen menu instellingen wijzigen.

wie heeft de oplossing?

En 2. al mijn kanalen staan nu op alfabetische volgorde en niet op de normale zender volgorde, wat te doen als ik weer in mijn menu kan?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

0000 proberen, is default code

9999 verschillende codes ingeven, beginnend met 0001 en doorgaan tot de ontvanger ontgrendelt.

 

Oude huurder bellen en om het wachtwoord vragen?

Indien niet beschikbaar oude huurder prijs ontvanger in rekening stellen en een nieuwe kopen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is de master-pincode gelijk aan hier?

https://www.sat4all.com/forums/topic/219667-sab-explorer-ci-pincode-kwijt/

 

Of helpt dit?

http://www.dvbstand.com/swd.php?id=1202&mark=

 

NB Laadt de software misschien automatisch via de USB-ingang, als je de USBstick erinsteekt VOORdat je 'm aanschakelt?

Of zit er nog een RS232 aansluiting op?

 

Gewoon wat ideetjes..... Geen idee of het helpt.

 

Groet,

A33

aangepast door a33
  • Like 1

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou de huurder in ieder geval een (kleine) vergoeding vragen voor het ongemak.

Het is in ieder geval iets wat je in de huurvoorwaarden van je huis moet opnemen, en eveneens de vergoeding die betaald moet worden, cq ingehouden wordt op de borgsom die ze waarschijnlijk toch mieten betalen.

 

Ik ben die clausule zelf een aantal jaar ooit eens tegengekomen in een Deens huisje.... en dacht toen, welke gek zou zoiets in zijn hoofd halen... maar blijkbaar gebeurt het toch.

 

Fijn dat het weer in orde is... :)

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard... ja... maar ik vind niet dat iemand die te gast is in jouw huis het recht heeft om de apparatuur "onbruikbaar" te maken.

Het is niet iets wat "per ongeluk" gebeurt... het is bewust gedaan, vergelijk het met vernieling.

Maar je hebt uiteraard gelijk dat je er aan moet denken dingen te beveiligen, gewoon om ellende te voorkomen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een box uitgezocht die een 'remote oog' aansluiting heeft. In een afgesloten kast met een zelf gemaakt glaasje. Kastje is op slot en een reservesleutel bij de beheerder (voor het geval de boel vastloopt).. Dit omdat de kaart een aantal maal geroofd bleek... 

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

De box kun je zo opnieuw flashen als je een rs232 kabel hebt.

 

FW en flashtool kun je downloaden op https://www.sabsatellite.nl/nl/support?product=1027

 

Dit is de snelste en makkelijkste manier.

 

kijk wel voor jezelf ff na welke sab titan je hebt.

 

Heb zelf jaren geleden de SAB Titan 2 HD gehad, en flashte deze ook altijd met rs232 kabel.

aangepast door Sjappietv
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...