Ga naar inhoud


Zender E! Gestopt?


chukky2

Aanbevolen berichten


Looks me clear :)

 

IMG_1080.JPG

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja... Leeglopen... Het is een niche zender waar maar weinig naar gekeken werd.. Zelfde als Fine-Food e.d. Het enige waar aan verdient wordt is sport en film.. De rest is gewone pulp... Door de idiote hoeveelheid reclame kijken er steeds minder mensen lineaire TV.. Stapt allemaal over naar streaming diensten..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook niet zeggen dat ze zenders toevoegen dat voor velen aantrekkelijk is he.

er zijn klanten die al een tijd vragen voor bbc first toe te voegen, al hebben sommige de bbc zenders tot hun aanbod waarmee die programma’s daar al gespeeld hebben, maar niet iedereen heeft die 28.2 ter beschikking.

misschien een optie nog....

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, zal wel weer een 'muziekzender' worden van 13 in een dozijn. Ik gok op Revolt.. Recent ook bij Ziggo eringepropt....

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Mimisiku zei:

Nee, zal wel weer een 'muziekzender' worden van 13 in een dozijn. Ik gok op Revolt.. Recent ook bij Ziggo eringepropt....

Zijn we ook niet echt iets mee....

veel jeugdige kijkers heeft tv Vlaanderen niet denk ik, die kijken op hun app uitgesteld en vinden dat doel op internet meer of genoeg.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, digitaal kijker zei:

Je kan ook niet zeggen dat ze zenders toevoegen dat voor velen aantrekkelijk is he.

er zijn klanten die al een tijd vragen voor bbc first toe te voegen, al hebben sommige de bbc zenders tot hun aanbod waarmee die programma’s daar al gespeeld hebben, maar niet iedereen heeft die 28.2 ter beschikking.

misschien een optie nog....

Ik kijk dagelijks naar de programering van de Engelse zenders aangezien ik die hier via IPTV heb maar daar zit tegenwoordig ook niet veel meer bij dan oeverloos herhalen. Dan betaal je niet maar je komt op de zelfde meuk uit. Dus zo bijzonder zijn de Engelse zenders ook niet maar omdat het gratis is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk vind ik dat er al veel te veel sportkanalen zijn.. Ik heb meer met de Discovery kanalen... Maar uiteraard zeer persoonlijk..

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het al eerder geschreven, ze moeten geen dingen er af halen maar juist meer er bij en in HD.  En ja dat kan heel simpel door de FEC waarde naar 3/4 te zetten voor diverse transponders, andere pakketten zenden ook uit die waardes en de regenreserve lijdt er niet al te veel onder.  Verder hebben ze nog een TP op 19 oost die zelfs nog naar 8psk omgezet kan worden,  gemiddeld kunnen ze zo'n 40-50 Mbit zonder problemen bij krijgen door de druk op een knop. 

 

Als ze dan alle SD zenders naar low bitrate HD en het zenderaanbod verder compleet maken, want online streaming werkt niet. Daar zitten de meeste ook niet op te wachten, die willen de zenders via satelliet.

aangepast door Codx

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Sprietje zei:

Nee Codx, die kunnen ze niet omzetten naar 8PSK.

 

Misschien handig dat je er even bij verteld waarom?

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...