Ga naar inhoud


Brave, de 'nieuwe' browser.


Con

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met Brave,een browser sinds

2016 en claimt 200% sneller te zijn dan Google.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Voor mijn laptop houd ik het bij FireFox omdat het gewoon prima werkt en heeft allee extensies/plugin etc. waar ik aan gewend ben en heb geen zin meer om alles opnieuw te moeten installeren.

Voor mijn Smartphone gebruik ik "KeyBoard" Browser omdat deze hetzelfde is als op de standaard browser op mijn BlackBerry10´s. En of het nou wel of niet met elkaar synchroniseerd zal me een saucage wezen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, ik gebruik brave al weer een paar jaar. Vooral op telefoon en tablet omdat hij retesnel is. Voorheen Firefox maar die is niet meer vooruit te branden.

Op mijn PC wel nog Firefox.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeveel deze Barva browser sneller is, hangt af van wie het schrijft...

 

ik lees in PC Tidningen ( https://pctidningen.se/internet/webblasare/surfa-20-ganger-snabbare-med-brave ) dat de browser zelfs 20x sneller is dan de concurrentie...

maar in Dagens analys ( https://www.dagensanalys.se/2016/01/snabbare-internet-med-brave-browser-som-blockerar-alla-annonser/ )staat dat hij op een pc 1.4 x sneller is...

 

De werkelijkheid zal dus wel ergens tussenin liggen....  De browser is volgens het laatste artikel ontworpen door een vroegere directeur van Mozilla Brendan Eich

Quote

Den nya webbläsaren Brave, utvecklad av Mozillas tidigare VD Brendan Eich

 

Ik hou het maar bij mijn Yandex browser... die werkt goed, en geeft wat steun aan de Russen ;)

 

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Sverige zei:

Hoeveel deze Barva browser sneller is, hangt af van wie het schrijft...

 

ik lees in PC Tidningen ( https://pctidningen.se/internet/webblasare/surfa-20-ganger-snabbare-med-brave ) dat de browser zelfs 20x sneller is dan de concurrentie...

maar in Dagens analys ( https://www.dagensanalys.se/2016/01/snabbare-internet-med-brave-browser-som-blockerar-alla-annonser/ )staat dat hij op een pc 1.4 x sneller is...

 

De werkelijkheid zal dus wel ergens tussenin liggen....  De browser is volgens het laatste artikel ontworpen door een vroegere directeur van Mozilla Brendan Eich

 

Ik hou het maar bij mijn Yandex browser... die werkt goed, en geeft wat steun aan de Russen ;)

 

20 + 1,4/ 2 is dus 10,7 maal sneller, altijd nog beter dan die Russische Nomenclatuur Zooi.

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik alle veiligheid uit mijn auto sloop, zoals airbags, kreukelzonebalken, zijbalken in de deuren enz enz, dan is mijn auto ook de snelste ter wereld!

 

... my two cents..

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uren geleden, waterpas zei:

altijd nog beter dan die Russische Nomenclatuur Zooi.

Heb je dat getest? Daar ben ik wel benieuwd naar...  Het zal niet makkelijk te testen zijn, omdat snelheid van een browser toch ook afhangt van welke sites je bezoekt...

En zomaar wat ongefundeerd roepen doe je niet denk ik, omdat dat niet netjes is.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Brave is wegens mijn slecht zicht totaal onbruikbaar !!

Ik kon het lettertype niet aanpassen , en ook niet Bold zetten !!

Explorer & Firefox zijn de enige welke mijn zicht kunnen bekoren , vooral explorer !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...