Ga naar inhoud


CI module mediaguard niet geschikt voor love nature 4k


Hans01

Aanbevolen berichten

Op het kanaal love nature 4k via de zender lijst van Canal digitaal krijg ik een melding dat deze gecodeerd is. (  Ik heb het abbonement  Rijk waar het in zit ) klopt het dat mijn CI module met de wereld bol en losse kaart met mediaguard werkt en niet geschikt is voor deze decodering en dat love nature 4k op Viaacces draait ? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Dat is het niet, echter meen ik dat die alleen open gaat met een CI module met vast ingebouwde Via access kaart.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is een zender met documentaires over landstreken en natuur gebieden, niets 18+

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Love & Nature HD doet het gewoon op mijn Seca kaart. Zowel op de CDS alsook de TVV kaart. De Love & Nature 4K doet het uitsluitend op de CAM701 dus Viaccess

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ze ruilen je oude kaart graag om voor die nieuwe!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is dé truc om mensen te 'dwingen' over te stappen naar de volledig gesloten Viaccess. Alle nieuwe zenders alleen via IPTV en Viaccess. Als je ze wil zien móet je hun gesloten hardware gebruiken met alle restricties van dien..

Hetzelfde met Irdeto naar Seca1, Seca2 naar Seca3 en nu dus naar Viaccess

  • Like 1

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor wat het waard is. Ik heb zo'n oranje module en RIJK abo. Op de TV (Sony UHD 9005E) ontvang  ik de zender prima. Doe ik de CI module in de VU+  Ultimo 4K  dan krijg ik wel geluid maar geen beeld, alleen een achtergrond met wisselende kleuren. Alle andere 4K zenders werken op de VU prima, ook de gecodeerde UHD zender van Insight TV.  En die ontvang ik alleen met deze CI.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in de VU+ in het CI Menu 'ondersteunt High Bitrate' op AAN zet, werkt de zender prima.

Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo

Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD

VU+Ultimo4K BTE,  DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG

5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Mimisiku zei:

Als je in de VU+ in het CI Menu 'ondersteunt High Bitrate' op AAN zet, werkt de zender prima.

 

Dank voor je reactie Mimisiku. Ik heb het net nog even gecheckt in de VU maar die staat al aan. 

Ik gebruik Openpli, redelijk recente versie 7.1. Met de CI assignment plugin.

Ik heb in de zomer wel VTI getest, maar die beviel me niet.

VTI gaat wel veel beter om met de CI module. Bij de VU werkt die meestal pas wanneer ik eerst de te decoderen zender kies, en dan de module toevoeg.

aangepast door Old Satterhand
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...