Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Interessant, kwam ik elders tegen:

 

Citaat: Iemand nog even naar Pointer gekeken? Dat die beroemde lijst van 800 wetenschappers die kritisch zijn over de invloed van de mens op het klimaat, geen van allen klimaatwetenschappers (lijken te) zijn?

 

https://pointer.kro-ncrv.nl/

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator
Op 27-2-2020 om 19:45, ceesv zei:

De gemiddelde neerslag over de afgelopen 10 jaar voor mijn weerstation voor de maand februari is 65,9 mm.

Deze februari maand heeft nog 2 dagen te gaan en ik heb nu al 156 mm neerslag geregistreerd.

Dat is duidelijk aan het landschap te zien, overal staan grote plassen op het veld.

 

De natste maand in de afgelopen 10 jaar was juli 2014 met 173 mm neerslag.

Februari is geëindigd als natste februari van de afgelopen 10 jaar, de tijd dat mijn weerstation in bedrijf is.

De gemiddelde neerslag in februari is voor mijn weerstation 65,9 mm.

De gemiddelde januari neerslag is 116,4 mm, maar de neerslag in januari 2020 was de laagste meting voor mijn station 36,3 mm.

 

Met de totaal 200 mm in de eerste 2 maanden van 2020 is het jaar nat begonnen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Maart staat bij mij over de afgelopen 10 jaar op gemiddeld 38 mm, over 4 weken weten we meer.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meteorologisch overzicht Februari van AstroLAB Iris Observatory Ieper Westhoek.

Eerste vaststelling, geen enkele dag met vorst onder thermometer hut, tweede vaststelling, neerslag iets meer dan normaal. Hierbij nogmaals het de vaststelling dat de Westhoek één van de droogste regio's is van België.

 

2020-03-02 (1).png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet wat jij allemaal in je lichaam propt, maar drugs is uit den boze, dat is iets voor losers, fosfaten zit niet in urine en zeker geen nitraten!

Urine bevat, naast water, in water oplosbare stoffen, vooral ureum en anorganische zouten. Urobiline en porfyrine zorgen voor de typische gele kleur. (bron:wikipedia)

 

Misschien is het een optie om je studie uit 1925 eens te updaten? :D:D

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...