Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


17 minuten geleden, Tonskidutch zei:

wie wil, kan langlaufen dus

 

Langlauf, dat is voor de ouwe-van-dagen. En de "Möchte Gern" skiers. Die komen dan trots thuis om trots te vertellen dat ze ook ge-ski´ed hebben.

Ik vind daar geen zak aan.

Geef mij maar een mooie afdaling in de Alpen met hier een daar een stop voor een Wodka zonder groente. Dat is lol hebben.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

En de "Möchte Gern" skiers.

ja en jij bent zeker géén ouwe van de dag?

Heb je al eens een parcours afgelegd met langlauf ski's ?

Ik wel toen ik 34 was en ik was helemaal stuk met een week spierpijn. (in Lichtenstein nota bene)

 

Maar ik zag net op Belgisch nieuws / journaal, het wordt veel te druk op de hoge Venen en men adviseert de mensen niet meer daarheen te gaan, en al hlemaal niet zonder winterbanden.

 

aangepast door Tonskidutch
ik miste iets

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Tonskidutch zei:

ja en jij bent zeker géén ouwe van de dag?

Heb je al eens een parcours afgelegd met langlauf ski's ?

Ik wel toen ik 34 was en ik was helemaal stuk met een week spierpijn. (in Lichtenstein nota bene)

 

Maar ik zag net op Belgisch nieuws / journaal, het wordt veel te druk op de hoge Venen en men adviseert de mensen niet meer daarheen te gaan.

 

 

Nou, ik hoor niet meer bij de jongste skiers maar ik kan het nog goed en treuzel niet een zwarte piste af te gaan.

Ik heb inderdaad wel eens een langlauf piste afgelegd. Dat was één keer en nooit meer. Was in Canada. Toen ik naar Nederland terugging heb ik niet de moeite genomen om de ski´s en s choenen mee te nemen want ik vond er geen zak aan. Langlaufen deden we in Niagara-on-the-Lake.

Mijn eerste downhill ski-lessen kreeg ik ook weer in Canada: Collingwood, Blue Mountain. Daar kreeg ik de smaak te pakken en ging er bijna ieder weekend heen in de winter.

https://www.bluemountain.ca

Het was wel geen spectacular skigebied maar daarvoor kon ik het er prima leren en in 2 uur was ik weer thuis in Toronto.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat ski-en wat met de leefdheid te maken heeft. Heb je de techniek goed onder controlle en ben je fit met enigzins uithoudingsvermogen, dan kun je best nog wel meekomen.

We wilden dit seizoen naar Europa komen voor wat familiebezoek en mijn vrouw en ik hadden zelfs nog plannen voor ski-en in Z. Duitsland, Oostenrijk of Zwitsterland maar Corona heeft daar helaas een stokje voor geschoven. Dus dat wordt dan volgend seizoen. Dan wil ik het met 66 jaar nog een keer weten. 😂

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Drs. IJzerbout zei:

Ik geloof niet dat ski-en wat met de leefdheid te maken heeft. Heb je de techniek goed onder controlle en ben je fit met enigzins uithoudingsvermogen, dan kun je best nog wel meekomen.

We wilden dit seizoen naar Europa komen voor wat familiebezoek en mijn vrouw en ik hadden zelfs nog plannen voor ski-en in Z. Duitsland, Oostenrijk of Zwitsterland maar Corona heeft daar helaas een stokje voor geschoven. Dus dat wordt dan volgend seizoen. Dan wil ik het met 66 jaar nog een keer weten. 😂

 

Break a leg 😉

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Hier vandaag al 6 mm in het glas.

 

High wind speed was 37 km/uur.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...