Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


zelfde als hier.

Rij je in het westen dan vraag je je af wat je er mee moet en zijn ze meestal hooguit goed voor de regen  maar zit je meer tegen de Duitse grens aan dan zeker aan te bevelen.

Denk dat het daar hetzelfde is en als je wat meer richting de bergen woont ze onmisbaar zijn maar in andere streken als onzin worden bestempeld.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, D.Quijote zei:

Even wat rondgelezen, winterbanden zijn niet verplicht in Spanje, maar wordt wel aangeraden bij temperaturen beneden de 7 °

 

In plaats daarvan zijn sneeuwkettingen verplicht en die moeten nu dus ook om alle banden in de sneeuwgebieden in Spanje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaar dat ik al eerder schreef dat ik sinds een jaar all seasons banden rij, dan kun je ook met sneeuw uit de voeten. Maar Spanje is helemaal niet voorbereidt op winters weer. Als ik in de winter terug naar Nederland rij, dan wil ik wel graag ruitensproeier vloeistof hebben die tot minimaal -25° geschikt is als ik in Frankrijk, Luxemburg of België met winters weer te maken krijg. Nou die kan ik hier aan de Costa Calida helemaal niet kopen. Ruitensproeierantivries gaat hier niet lager als tot -12°C. Daarmee heb je geen garantie dat met rijwind je ruiten ijsvrij blijven. Ik neem dus altijd een flacon van 5 liter vanuit Nederland mee naar Spanje die tot -40°C geschikt is voor de terugreis naar Nederland.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja integendeel tot jou ik gaat niet meer terug naar Nederland. De laatste keer in Nederland was December 2003 voor mij. Ik nu mijn oude woonplaats en geboorte plaats via videos en foto´s op een afstand ook volg ik nog het nieuws daarvan.

 

Hier in de Valencia regio is ook best veel sneeuw gevallen maar aan de kustlijnen is dat zeldzaam en aangezien ik daar woon ziet ik enkel sneeuw op de bergtoppen. Het heeft hier dan ook nog nooit gesneeuwd.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, Sprietje zei:

Als ik in de winter terug naar Nederland rij,

 

Die rij orgies blijven mij gelukkig gespaard.

Mijn "thuishaven" is Frankfurt/M. En als ik daar land dan huur ik een auto of neem een taxi en rij relaxed naar richting Heidelberg. Daar in de buurt wonen mijn kinderen.

7-8 uur vliegen..glas whiskey, lekker eten en IJzerbout slaapt en komt uitgerust en zonder stress aan.

Ruitenwisser vloeistof hoef ik me niet om te bekommeren. 😁

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afbeelding

 

Dit staat ons eventueel te wachten, compleet met sneeuwstormen.

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik werd vanochtend wakker in een witte wereld.

 

20210124_095210.jpg

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier alles mooi groen.

 

Nu 14°C maar gaat naar een 18 a 19° vandaag.

Vandaag verkiezingen.

Zal raar zijn, ten tijde van Corona, rare opkomst waarschijnlijk.

En waarschijnlijk enkel de "echte" die hun stem zullen gaan uitbrengen.

Dat de beste het mogen halen.

FORCA PORTUGAL.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...