Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Wat een prachtig weer hier aan de Costa Calida.
Gisteren was het aan het strand net zo druk al midden in de zomer met alleen maar Spanjaarden. Je moest je auto onwijs ver weg zetten van het strand om hem te kunnen parkeren. Het merendeel van de Spanjaarden kwam niet om te bakken maar hadden tafels en stoelen op het strand weggezet en zaten met de hele familie lekker te eten, te drinken en te kletsen. Dit zal zeker mede ook komen door de coronamaatregelen met al zijn beperkingen die in de steden gelden.

Vandaag is het nog een stuk warmer. Buiten 29 graden en binnen met alle ramen open (ARKO) 28 graden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het begint koud te worden, gaat vannacht richting vriespunt

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2020 om 13:50, Sprietje zei:

Wat een prachtig weer hier aan de Costa Calida.
Gisteren was het aan het strand net zo druk al midden in de zomer met alleen maar Spanjaarden. 

 

 

Heb jij geen restrictie, dat je binnen je gemeente moet blijven ?

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, hier zitten we inmiddels midden in de bittere winter te huiveren van de kou.

Zowel in mijn woonplaats als daar waar ik werk is het nog maar een graadje of 30°C.

In Dubai zijn de nachten wel wat warmer.

 

Maar gelukkig is het niet zo verschrikkelijk koud als daar bij Sprietje, want dat is echt maar kwakkelen.

@Sprietje: zal ik je een paar extra dekens sturen? IJzerbout helpt je wel door de winter heen te komen.

 

IMG_20201120_093048.png

IMG_20201120_093025.png

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...