Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Mooie foto!  indien je hem zelf gemaakt hebt mag je er trots op zijn. Maar wat ie in zijn snavel heeft kan ik nog bij nog wesp noemen..... geniet nog maar even van die aangename temperaturen. Nog een paar maanden wachten en je weet niet waar je het zoeken moet.... Per saldo geef ik toch de voorkeur aan ons kikkerlandje.

T90 met 5W, 4, 9, 13, 16, 19, 28E. 2x EMP Centauri 17/8. 6xSUR420.
W10 PC, Ryzen7-3700, TBS6590 dual met CI - DVBDream - LG Oled 55"

VU Ultimo; 2xtwin FBC, VU Uno met twin FBC - Samsung QLED 75"

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, kwetal zei:

Mooie foto!  indien je hem zelf gemaakt hebt mag je er trots op zijn. Maar wat ie in zijn snavel heeft kan ik nog bij nog wesp noemen..... geniet nog maar even van die aangename temperaturen. Nog een paar maanden wachten en je weet niet waar je het zoeken moet.... Per saldo geef ik toch de voorkeur aan ons kikkerlandje.

Nee, die foto heb ik niet zelf gemaakt. Ik heb er een andere voor weggezet met een wesp. Ik heb er wel foto's van dat ze op de elektriciteitsleiding zitten die over mijn land loopt, soms wel met 50 naast elkaar maar op zo'n groepsfoto zie je de kleuren van de vogels niet goed meer, zie de eerste afbeelding. Verder zitten hier ook mooie gekleurde parkieten, zie 2e en 3e foto. Het is de groene Argentijnse parkiet die als een plaag wordt beschouwd. Die eten in het voorjaar de knoppen uit mijn amandelbomen.

bijeneters op elektriciteitsleiding.JPG

 

parkieten1.JPG

 

parkieten2.JPG

 

groene Argentijnse parkiet.jpg

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tonski heeft jarenlang in Amsterdam gewoond

 

Trouwe Sat4all lezers herinneren zich de escapades met de lift en de trein van de buren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

59 minuten geleden, Sprietje zei:

Hier +13,6 graden, een verschil van 2 jassen.

 

Nou, dat vind ik ook maar verrekken van de kou. 😂 😂

Vanochtend nog gezwommen in de Gulf bij een watertemperatuur van 23°C.  En daarna naar mijn werk. (zonder jas) 😜

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...