Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Hier in het oosten vriest het op dit moment, daken van de auto's zijn al helemaal wit.

Dat wordt bladeren ruimen van de Kiwi want die zullen er morgen en overmorgen al wel af beginnen te vallen zoals altijd na de 1e redelijke nachtvorst.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Hier heeft de thermometer de 1,7 graad aangetikt.

Mijn weerstation 1.000 km zuidelijk in Frankrijk rapporteert -0,7 graden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 20-11-2020 om 22:09, astro iris zei:

Als ik het zo zie, is het nu in Dubai (29°) zo'n 52° warmer dan in Ulaanbaatar (-23°).

 

In deze tijd van het jaar komt de thermometer overdag niet onder de 30°C en ´s nachts niet onder de 20°C.

´s Ochtens is er vaak mist die over de kust van zee optrekt. Met veel ernstige ongelukken tot gevolg. Rij je dan een kilometer landinwaards is de mist weg.

 

Het is voor ons de prettigste tijd van het jaar want we zijn uitsluitend buiten en ´s nachts met de ramen open slapen zonder airconditioning.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die zijn er wel degelijk.

Ik kan uit 3 routes/wegen kiezen.

De E11, E311 en de E611

De E11 heeft veel last van die mist. De E311 en E611 niet.

De E311 heet ook wel Emirates Road en is voor mij het snelst.. Op de E11 mogen geen zware vrachtwagens rijden.

 

Screenshot_20201123_102615.jpg

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, gerrit B zei:

Nou die minimaal 30 graden valt ook nog wel mee of was je net in het ice land water park toen je deze screenshot maakte?

Ik zie tenminste links boven 7 graden en dan is het hier nog warmer :)

Nee joh zijn lnb staat 7 graden scheef

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga mijn winterbanden uit de kelder halen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...