Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Dat denk jij, dat denk ik en vele anderen, maar er zijn er dus die dat anders zien.

Corona is een straf van god, dus als jij als gelovige getroffen wordt door dit virus dan heb je wel wat verkeerd gedaan.

Logische gevolg is dat dit stil gezwegen wordt want wat zal de rest van de gemeenschap wel niet denken als je toch besmet bent geraakt.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, gerrit B zei:

Volgens sommige godsdienstige stromingen is het gewoon allemaal een straf van god.

https://www.bbc.com/news/newsbeat-37116661 🤫

Serieus:

ivm De wateroverlast , ik hoop dat iedereen zo snel mogelijk geholpen kan worden !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

terwijl in Belgie het koningshuis het rampgebied bezocht, stond onze koninklijke familie voor een fotomoment de pers te woord waarna ze op vakantie vertrokken.......ik vind ze steeds walchelijker worden...totaal geen feeling met de samenleving..

Samsung 40D6510WS

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, wanderer zei:

terwijl in Belgie het koningshuis het rampgebied bezocht, stond onze koninklijke familie voor een fotomoment de pers te woord waarna ze op vakantie vertrokken.......ik vind ze steeds walchelijker worden...totaal geen feeling met de samenleving..

Wat vind je daar zo walgelijk aan?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, wanderer zei:

terwijl in Belgie het koningshuis het rampgebied bezocht, stond onze koninklijke familie voor een fotomoment de pers te woord waarna ze op vakantie vertrokken.......ik vind ze steeds walchelijker worden...totaal geen feeling met de samenleving..

Op vakantie vertrokken? Wie zit dan in de tribune op 21 juli? Alleen Delphine?

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 hours ago, wanderer said:

terwijl in Belgie het koningshuis het rampgebied bezocht, stond onze koninklijke familie voor een fotomoment de pers te woord waarna ze op vakantie vertrokken.......ik vind ze steeds walchelijker worden...totaal geen feeling met de samenleving..

Ze moesten wel snel gaan! Mykonos heeft sinds vanavond 18.00 alweer een lockdown. De rest van griekenland zal ook nog wel komen.

System Administrator (niet van deze site)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-7-2021 om 08:52, Tonskidutch zei:

Ach met z'n vijven in de boot, dan kunnen ze nog wat bootvluchtelingen oppikken onderweg.

 

Met 5 veiligheids-sub's in het water zal dat niet meevallen.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...