Ga naar inhoud


Wat vind jij van het weer buiten op dit moment?- deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik ben benieuwd, ik moet nog even wachten tot er glasvezel is.

Woon je in een gebied waar weinig detectie stations zijn zal je wellicht sneller aan de beurt zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


vergeleken met voorgaande maanden beslist de "minst droge" maand september  ;)

iemand in de lift vroeg me gisteren; heb jij misschien dit weer besteld, ik antwoorden al 6 maand geleden!

 

een en ander hangt altijd samen

de Fransen kunnen hun kerncentrales niet voldoende koelen dus die gaan van het net

de Duitsers gebruiken aardgas om stroom op te wekken voor Frankrijk

de Nederlanders moeten de Duitsers gas leveren....

 

maar Omtzigt heeft gelijk <klik link>

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat heeft hij al jaren met tig dingen. Het prototype niet corrupte politicus.

Jammer dat hij niet met een groep vergelijkbare mensen een eigen partij opstart want hadden we maar zo iemand als premier ipv een leugenaar.

 

Wat het weer betreft, dat is weer ouderwets met kleine buien die leuk zijn voor de ondiep wortelende planten maar weinig helpen voor het grondwater.

Maar goed, je zult maar in Pakistan e.d. wonen. Ook los van het weer....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stop de Co2 reductie voor het te laat is!

 

  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-7-2022 om 16:33, Sprietje zei:

Het is warm hier aan de Costa Calida, 34°. Ik dacht, de airco heeft het wel eens beter gedaan want de temperatuur liep hoger op dan de ingestelde temperatuur in de woonkamer. Ik keek op mijn voltmeters die ik op diverse plaatsen in mijn huis heb zitten. Geen wonder, ik had maar 161 volt, 70 volt minder dan zou moeten. Tja, dan doet de airco het natuurlijk ook niet goed meer. Dat krijg je als iedereen z'n airco's aan heeft.
Toch handig die kleine dingetjes die je zo in het stopcontact kunt steken.

DM55-1-Electrical-LCD-Digital-Voltmeter-Volt-Meter-Plug.jpg.jpg

 

Je hoeft niet speciaal zo'n apparaatje te kopen. Ik heb een Raspberry aan de p1 poort van de slimme meter hangen waarop het gratis programma P1monitor staat. Deze biedt zeer uitgebreide informatie over je stroomnet en verbruik. Hier kan je zien dat het voltage op het grid kan oplopen tot 240 volt bij heftige zonne-energie in je buurt.

 

 

Firefox_Screenshot_2022-09-19T14-08-16.015Z.png

aangepast door Donkeyman

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...