Ga naar inhoud


Nieuw klaagonderwerp


Psychosammie

Aanbevolen berichten


Oh deze is ook zo irritant, die Toyota snol. Zit eerst haar vader de les te lezen omtrent millieuzaken in huis. Dan stapr dat wicht in een Toyota en scheurt met veel te hoge snelheid de oprijlaan af en schiet zo de openbare weg op. In het echt zou dit een educatieve maatregel verkeer opleveren. maar Toyota vindt dit blijkbaar erg grappig en voorbeeldig gedrag.......

  • Like 1

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://nl.metrotime.be/2020/04/22/must-read/daarom-zijn-alle-coronatermen-in-het-engels

Waarover men toch ligt te melken !! Termen zijn blijkbaar belangrijker dan de ziekte ?? :blink:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Eet je dan wel roze koeken of roze gekleurde vruchten Yoghurt, of rood gekleurd snoep of  ijs ed.?

Daar zitten de overblijfselen in van schildluis in die geplet zijn om de kleurstof (karmijn) er uit te krijgen  en onder E120 in het voedsel zit.

 

En ben je een liefhebber van bier of wijn? Grote kans dat er visblaas in heeft gezeten.

Vislijm of isinglass wordt gemaakt van gedroogde visblaas, het is een collageen dat in een bier- en wijnvat wordt gestopt om onzuiverheden aan zich te binden. De drank wordt vervolgens gefilterd om de samengebonden klonten eruit te halen, zo worden wijn en bier helder.

 

Of ben je een paar kilo te zwaar en gebruik je alleen nog maar slagroom met zo weinig mogelijk calorieën?

vrijwel zeker is er dan hout (cellulose E460) in verwerkt om het stijver te krijgen zonder dat het een energiebom wordt.

 

Een liefhebber van drop of gelatine snoepjes? dat is wel gemaakt van uitgekookte botten van oa. varken.

 

dus voordat je denkt "die rommel eet ik niet" heb je vrijwel al zeker heel wat insecten en ander vreemd voedsel of voedselvreemd materiaal naar binnen gewerkt.

  • Bedankt 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, gerrit B zei:

dus voordat je denkt "die rommel eet ik niet" heb je vrijwel al zeker heel wat insecten en ander vreemd voedsel of voedselvreemd materiaal naar binnen gewerkt.

Hetzelfde met schminkspullen , mochten sommige madammekes da' weten …. :blink::ph34r:

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minutes ago, gerrit B said:

Eet je dan wel roze koeken of roze gekleurde vruchten Yoghurt, of rood gekleurd snoep of  ijs ed.?

Daar zitten de overblijfselen in van schildluis in die geplet zijn om de kleurstof (karmijn) er uit te krijgen  en onder E120 in het voedsel zit.

 

En ben je een liefhebber van bier of wijn? Grote kans dat er visblaas in heeft gezeten.

Vislijm of isinglass wordt gemaakt van gedroogde visblaas, het is een collageen dat in een bier- en wijnvat wordt gestopt om onzuiverheden aan zich te binden. De drank wordt vervolgens gefilterd om de samengebonden klonten eruit te halen, zo worden wijn en bier helder.

 

Of ben je een paar kilo te zwaar en gebruik je alleen nog maar slagroom met zo weinig mogelijk calorieën?

vrijwel zeker is er dan hout (cellulose E460) in verwerkt om het stijver te krijgen zonder dat het een energiebom wordt.

 

Een liefhebber van drop of gelatine snoepjes? dat is wel gemaakt van uitgekookte botten van oa. varken.

 

dus voordat je denkt "die rommel eet ik niet" heb je vrijwel al zeker heel wat insecten en ander vreemd voedsel of voedselvreemd materiaal naar binnen gewerkt.

Drop is gemaakt van zoethout heb zelf in een drop fabriek gewerkt daar zit echt niets aan botten in wel veel suikers en zout. 

 

In drop zit zoethout. De wortel van de zoethoutplant bevat het stofje glycerhizine. Dat zorgt voor de smaak. Maar dit is niet het enige ingrediënt van een dropje. Zetmeel en gelatine zijn de bindmiddelen die de boel bij elkaar houden. Ook zit er suiker en water in. Zoute drop bevat bovendien salmiak. En de kleur van het snoepgoed (en van je tanden!) komt door koolstof of karamel.

 

En in het bier dat ik drink zit geen visblaas en ook geen resten ervan. Van de Roze koek gaat het verhaal rond dat het roze van Luizenbloed is gemaakt maar dat is ook nog iets om over na te denken er gaan al zoveel fabels rond die door de media klakkenloos worden aangenomen. Het zou dan ook duuidelijk op de verpakking moeten staan maar dat ben ik nog nooit tegen gekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Penthe zei:

Van de Roze koek gaat het verhaal rond dat het roze van Luizenbloed is gemaakt maar dat is ook nog iets om over na te denken er gaan al zoveel fabels rond die door de media klakkenloos worden aangenomen. Het zou dan ook duuidelijk op de verpakking moeten staan maar dat ben ik nog nooit tegen gekomen.

Dan heb je nooit goed de ingrediëntenlijst op de verpakking gelezen.

 

 

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...