Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Kapjes dragen verminderd opname zuurstof in het lichaam. Er schijnt een samenwerking te zijn tussen zuurstof (gebrek hieraan) en kanker.  

 

https://www.kwf.nl/onderzoek/dit-onderzoek-maken-we-mogelijk/nobelprijs-2019-kankercellen-in-zuurstofnood#:~:text=Dat zuurstofgebrek ontstaat door het,tumoren vaak van slechte kwaliteit.

https://www.natuurlijkwelzijn.org/geen-categorie/zuurstof-adem-en-kanker

 

Lekker met zo'n kapje oplopen, ik voorzie toename van andere aandoeningen door gebrek aan fatsoenlijk zuurstof

Link naar reactie
Delen op andere sites


Quote

In de media zijn er berichten verschenen die de indruk hebben gewekt als zou het ministerie van Binnenlandse Zaken (BiZa) bewust de informele uitslag van de verkiezingen hebben stopgezet. BiZa-directeur Putridewi Amatsoemarto zegt in een verklaring dat het ministerie in een vroeg stadium gevraagd heeft om stembureauleden te identificeren voor het doorgeven van de vastgelegde DNA-resultaten aan het ICT-team van BiZa. “Echter vanwege COVID-19 hebben wij veel te maken gehad met afzeggingen van potentiële stembureauleden. Hierdoor moesten er weer nieuwe stembureauleden worden geïdentificeerd om zulks te doen,”

aldus Amatsoemarto.

 

Suriname gaat ook in lockdown, nu al

 

en de stemmen zijn nog niet allemaal geteld, wat een zogenaamd "uitstel van executie" betekend

als die kartonnen dozen met stembiljetten nu maar niet in brand vliegen :whistle:

In Assenza Di Te

Laura Pausini

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, erwinnaar said:

Kapjes dragen verminderd opname zuurstof in het lichaam. Er schijnt een samenwerking te zijn tussen zuurstof (gebrek hieraan) en kanker.  

 

https://www.kwf.nl/onderzoek/dit-onderzoek-maken-we-mogelijk/nobelprijs-2019-kankercellen-in-zuurstofnood#:~:text=Dat zuurstofgebrek ontstaat door het,tumoren vaak van slechte kwaliteit.

https://www.natuurlijkwelzijn.org/geen-categorie/zuurstof-adem-en-kanker

 

Lekker met zo'n kapje oplopen, ik voorzie toename van andere aandoeningen door gebrek aan fatsoenlijk zuurstof

Artsen lopen jarenlang langdurig met mondkapjes daar lijkt niets aan de hand. Maar als het om Kanker onderzoeken gaat krijg je werkelijk van alles Kanker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Stoppen met roken bevordert ook de opname van zuurstof.

 

Teveel zuurstof is ook niet goed voor je.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nieuw Zeeland gaat het nu wel goed, daar is 0,68 procent overleden aan een besmetting. De vraag is dan of het mensen waren met overgewicht, ouderdom en onderliggend lijden, dat is makkelijk na te gaan toch?Nu is het daar afgelegen en is het eigenlijk 1 grote quarantaine en blijft voorlopig ook nog even dicht daar begrijp ik. Mooi voor dat land en hopelijk uiteraard volgen er velen.

 

Opvallend vind ik verder in die lijstjes dat Afrikaanse landen lage aantallen hebben. 

Kan dat zijn vanwege gemiddeld jonge bevolking en letterlijk weinig vet op de botten?(sommige landen hebben daar sowieso lage levensverwachting tov westerse landen) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, erwinnaar zei:

 

Opvallend vind ik verder in die lijstjes dat Afrikaanse landen lage aantallen hebben. 

Kan dat zijn vanwege gemiddeld jonge bevolking en letterlijk weinig vet op de botten?(sommige landen hebben daar sowieso lage levensverwachting tov westerse landen) 

 

Die krijgen standaard een TBC prik, wij helaas niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok maar dan Nieuw Zeeland  nog.... die krijgen die niet. 

 

Zojuist, Penthe zei:

Je kan beter kijken naar Groenland met maar 13 gevallen en dat land is best wel groot.

Ik kan naar alles kijken, gaat me meer om het aantal overlijden in procenten in dit geval. Ik vind dat opvallend laag eigenlijk. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...