Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

1 hour ago, ceesv said:

Die risico groep doet er goed aan situaties te vermijden waar het dragen van een mondkapje verplicht is.

 

Ja, op dit moment kunnen we dat (in Nederland) nog wel vermijden.

De kans is echter groot dat ook in de supermarkt mondkapjes verplicht worden.

In dat geval zal het toch niet meer te vermijden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Duitsland zijn mondkapjes in winkels verplicht, in Frankrijk mag de winkelier zelf aangeven of hij het verplicht wil stellen.

 

Je ziet ondertussen een trend, in landen waar mer maatregelen tegelijk verplicht zijn daalt het aantal besmettingen sneller als in landen die slechts een gedeelte daarvan invoeren.

 

Geen enkele maatregel is zaligmakend, het is de optelsom van vele kleine dingen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet of die kans groter wordt, het zal ermee samenhangen hoe veel en hoe snel het aantal geïnfecteerden weer gaat stijgen...

Je merkt in ieder geval dat er veel lakser met de vastgestelde maatregels omgegaan wordt door de supermarkten en door de consumenten

tenminste na 11 uur zie je mij niet meer in de overvolle supermarkt

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minute ago, Tonskidutch said:

dat de virussen die erop geland zijn lekker door je auto verspreid worden ?

man man man

van dissel heeft toch echt gelijk over het onjuiste gebruik van die filters

Hoe kan een nieuw mondkapje nou een virus verspreiden? 

 

En dan nog als je het mondkapje op moet houden verspreid het net zoveel in de auto als dat je het aan de binnenspiegel hangt. Maar je vergeet 1 ding een auto heeft RAMEN en die kun je open zetten ter ventilatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Tonskidutch said:

van dissel heeft toch echt gelijk over het onjuiste gebruik van die filters

 

Daar twijfel ik ook niet aan. Denk alleen maar eens aan het feit dat van ons verwacht wordt dat we voor iedere korte rit met bus of trein een nieuw mondkapje voor gaan binden. Datzelfde geldt binnenkort waarschijnlijk ook voor elk tripje naar de supermarkt. Ja, ja, en hoeveel Nederlanders zullen zich daar dan aan gaan houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

weet ik niet wie zich eraan gaat houden!

Is momenteel nog veiliger te lopen zonder mondkapje dan in een bus te stappen met die vragen over de Nederlanders in je hoofd. Heb je ook minder Stress.

En daarom is het ook nog niet verplicht hier mits je op 1,5 meter afstand kan blijven.

 

Smile

Nat King Cole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...