Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Apart, die Engel-waanzin-aanhangers hier. 

Minimale en vaak ook nog foute kennis van wat een vaccin is en hoe het werkt.

En alleen dooien tellen.

De polio-vaccinaties waren dus ook apekool want de meesten gingen er niet dood aan. En zo nog een serie.

 

Sorry dat ik af en toe wat fel ben maar ik zie zo gigantisch veel rotzooi om me heen van mensen die van alles schreeuwen op internet zonder het allereerste vereiste voor een gesprek, nl kennis van zaken. Men verwart kennis van rotzooi van internet in de eigen bubbel met kennis van zaken en denkt dat men er alles over weet.

 

Een probleem is dat men wetenschappers, die laatste wat mij betreft soms tussen enorme aanhalingstekens, aanvoert die een andere mening hebben. Dat denken deze bubbel-mensen.

Maar ze weten duidelijk niet dat het in de wetenschap normaal is om onderzoeksresultaten meteen ter discussie te stellen, het falsificatie-principe.

Vroeger gebeurde dat in kleine wetenschappelijke kring tussen mensen met kennis van zaken, tegenwoordig gebeurt het op internet en wordt het door onbenullen meteen aangegrepen om wetenschappelijke resultaten van onderzoeken als apekool af te doen want andere wetenschappers beweren dat....

 

Misschien dat die bubbelmensen vanavond eens naar Medialogica moeten kijken op NPO2 om 22.20 uur. Kan voor een enkeling mogelijk verhelderend werken. Voor anderen niet want alles wat van de NPO's komt is voor hen fake facts en indoctrinatie. Die zijn vermoedelijk reddeloos en redeloos waar het dit betreft..

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


Aardig bericht maar het gaat volgens mij over iets anders en niet over waar het in de wetenschap over gaat, nl alles wat men uit een onderzoek vindt meteen ter discussie stellen.

Dat is het principe van wetenschap. Is het falsifieerbaar?

Hopelijk komt dat vanavond duidelijk naar voren, maar met TV-programma's weet je het nooit want ze worden niet door wetenschappers op dat gebied gemaakt maar door mensen met een totaal andere insteek. Zoals kijkcijfers om maar iets te noemen. Maar ik heb hoop.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn we al in veel opzichten.

We hebben het Amerika van de jaren 70 waar ik met verbazing en verontrusting naar keek al lang ingehaald in sommige dingen en voorbij gestreeft.

De nieuwste ontwikkelingen daar duren hier ook niet lang meer tenzij men hier uit z'n bubbels weet te ontsnappen.

Ik ben een gigantische optimist, maar hier twijfel ik.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, minplus zei:

Apart, die Engel-waanzin-aanhangers hier. 

Minimale en vaak ook nog foute kennis van wat een vaccin is en hoe het werkt.

En alleen dooien tellen.

De polio-vaccinaties waren dus ook apekool want de meesten gingen er niet dood aan. En zo nog een serie.

Toen de cijfers afgelopen zomer behoorlijk onder controle waren, riepen die aanhangers dat de strijd tegen corona door de regering nep was, "want er was helemaal niks". Het woord "preventie" wil men niet kennen. Komende week willen ze via een kort geding het testbeleid stoppen, want de PCR test zou niet deugen. (Terwijl de ziekenhuizen vol liggen met coronapatienten.)  Baudet en Van Haga voeren deze ondermijnende strijd via het parlement.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

je citeert dat stuk met de term : engel-waanzin-aanhangers...

maar waar komt die nu weer vandaan?

 

Verder dan drie ã vier partijen kan ik sowieso niet tellen dus ben ik ook niet echt geïnteresseerd in de lalverhalen van Baudet met of zonder baard.

Alles wat er daar uit komt heeft een baard. Oude stigmata en oude vooroordelen.

 

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Tonskidutch zei:

je citeert dat stuk met de term : engel-waanzin-aanhangers...

maar waar komt die nu weer vandaan?

De verheerlijking van deze messias?😉

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Eduard07 zei:

De verheerlijking van deze messias?

ah oké geen sjoege van de religie dus, engel of messias is wel een beetje anders.

het is ook allemaal veel "te short" op je swipe phone qua kennis weergegeven als je iets zoekt

lees eens een keer een boek man(nen)

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

ah oké geen sjoege van de religie dus, engel of messias is wel een beetje anders.

het is ook allemaal veel "te short" op je swipe phone qua kennis weergegeven als je iets zoekt

lees eens een keer een boek man(nen)

De Bijbel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik zag gisteren bij toeval een stukje discussie over wel of niet kiezen voor vaccinatie.

De gechoolde wetenschappers zeggen allemaal ja.

Er zat een mevrouw, die twijfels had, want hoe zat het dan in de toekomst met zwanger worden.

De wetenschappers gaven aan dat een vaccin nog nooit een zwangerschap in de weg had gestaan.

 

Ik bedacht mij op dat moment dat niemand praat over de gevolgschade op termijn van iemand die Corona heeft gehad, zelfs wanneer dat milde symptomen waren.

 

Later die avond zag ik een andere wetenschapper door een microscoop naar zaad kijken.

Voor de mannelijke zaadproduktie schijnt corona een voorbehoed middel te zijn, het zaad was niet veel soeps!

 

Feit is dat ik tot nu toe na vele vaccinaties nog steeds gezond ben, iets wat vaccin weigeraars niet allemaal kunnen zeggen.

 

Corona gevolgschade op de lange termijn, is een onderwerp wat tot nu toe nog niet goed aan bod is gekomen.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...