Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Bijvoorbeeld.

Wat minplus aanhaalt over die bubbels van kennis tref je ook aan bij die bijbellezers. Dus dat is niet de oplossing voor Corona.

Ofschoon de religies (meerdere) wel heel veel "zinvolle" regels hadden betreffende gewoonten. (vlees en melkproducten gescheiden etc.)

 

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dat beweer ik ook niet. Ik reageerde simpelweg op jouw advies "Lees een boek" n.a.v. de verwijzing(en) naar die messias W.Engel. (Hoe is het mogelijk dat juist deze kwast deze achternaam draagt...)  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

o moet ik eens kijken (je antwoord kwam terwijl ik schrijf)

 

Kijk als ik nu weer eens al die kennis boven water haal aangaande de regels die men in de religie voorschreef om na te leven, dan is de corona maatregel(s) die opgelegd wordt eigenlijk niet eens zoveel anders dan dat veel religieuze mensen gewent zijn om op te volgen. Hou je aan de corona maatregels.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, kiekiek zei:

Ik denk dat ik maar een jaartje of tien ga wachten.

Wij mogen hopen dat jij die 10 jaar ook gezond en wel door komt. Ik denk over mezelf qua tijdspanne er anders over. Maar je weet nooit hoe innovatief de medische wetenschap evolueert en er een backup van een gezond mens kan worden hersteld (restored) .

 

Maar in het topic word ik wel een beetje moe van die informatie van fake / nep nieuwsberichten want dat kost iemand jaren om allemaal te lezen.

Simply Wonderfull (new)

Kid Creole And The Coconuts

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Wij mogen hopen dat jij die 10 jaar ook gezond en wel door komt. Ik denk over mezelf qua tijdspanne er anders over. Maar je weet nooit hoe innovatief de medische wetenschap evolueert en er een backup van een gezond mens kan worden hersteld (restored) .

 

 

Misschien zijn de nieuwe vaccins wel een soort van tussen vaccins in afwachting van vaccins die beter zijn/langer in het lichaam blijven. Niemand die in de toekomst kan kijken. Eerst maar eens goed kijken hoe de ouderen en zwakkeren erop gaan reageren, want die zijn als eerste aan de beurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, ceesv zei:

Corona gevolgschade op de lange termijn, is een onderwerp wat tot nu toe nog niet goed aan bod is gekomen.

 

Klopt, we weten niks over de fysische gevolgen op lange termijn, net zoals we nog niks weten over de psychische gevolgen van lockdowns ed op lagere termijn op mensen tussen de pakweg 4 en 20, die al bijna een jaar geen normaal leven kunnen leiden, maar keer op keer geconfronteerd worden met angst én eenzaamheid.

 

Iemand cijfers van het aantal zelfmoorden in een "normaal" jaar en in dit "corona jaar" ??

 

 

 

 

aangepast door pollegazon
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, pollegazon zei:

 

Klopt, we weten niks over de fysische gevolgen op lange termijn, net zoals we nog niks weten over de psychische gevolgen van lockdowns ed op lagere termijn op mensen tussen de pakweg 4 en 20, die al bijna een jaar geen normaal leven kunnen leiden, maar keer op keer geconfronteerd worden met angst én eenzaamheid.

 

Iemand cijfers van het aantal zelfmoorden in een "normaal" jaar en in dit "corona jaar" ??

 

Maar de fysieke gevolgschade van corona zien we nu al. Maar die vind je niet vermeldenswaard?

 

"De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest."

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kiekiek zei:

vaccins die beter zijn/langer in het lichaam blijven

De vaccins blijven niet in het lichaam...! Dat is wat @minplus eerder duidelijk heeft proberen te maken. De antistoffen die je afweersysteem aanmaakt n.a.v. de vaccinatie blijven "achter"... 

  • Like 1

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommigen zoeken bij twijfel automatisch de vlucht naar voren.

" Ik koop geen DAB+/DVB-T2 apparatuur. Ik wacht wel tot 5G de norm wordt."...😏

"Ik koop geen 4K TV. Ik wacht wel tot 32K er is."

(En vervolgens vindt men het weer te duur.) 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

15 Euro per dosis Vaccin, en een bedrag voor iemand die de naald in je arm mag steken.

Dat is nog te doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...