Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

Wat mij verwonderd is het gegeven dat er nog steeds mensen zijn die liever geloven wat ze blijkbaar willen, in de plaats van de wetenschap.

De wetenschap bracht ons tot waar we zijn, en de vaccinatiecampagnes hebben in het verleden hun waarde bewezen.

Dat het zo lang duurt vooraleer een vaccin op de markt komt, bewijst net dat men niet over één nacht ijs gaat.

Ik ben sterk verheugd dat men werkende vaccins gecreëerd heeft: voor HIV is dat tot op heden nog niet gelukt. 

 

Je mag er zeker van zijn, dat ik als een van de eersten in de rij sta als de vaccins worden uitgedeeld

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 17-11-2020 om 15:26, kiekiek zei:

...Dan gaan we daar eerst maar eens op wachten. Penthe heeft hier echt een punt mee...

 

50 jaar geleden (4 jaar lang) zaagde, snee en knipte ik in asbestplaten,

koord en zacht asbest, 30 jaar later kwam men er achter dat...

 

Mijn vader was onder andere een letterzetter en zat "in het lood",

10-tallen jaren later kwam men er achter dat...

 

Softenon, wie kent dat niet, 10-tallen jaren kwam men er achter dat...

 

Hoelang moet je wachten totdat het sein veilig wordt gegeven met de

huidige vaccins? 1 jaar, 5... 10 jaar?

 

Dan zijn we inmiddels allemaal hartstikke dood toch?

 

Overigens, ik (tot nu toe) niets overgehouden van al dat asbest...

 

En om het relaas af te ronden, ik laat mij vaccineren. Dan heb ik

weer een sociaal leven...

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Mojo zei:

Sja, dat is een keuze tussen 2 kwaden. Van de ene weet je dat je niet overleeft en van de andere dat je kans maakt om te overleven met eventuele gevolgen van dien.

 

Dat zijn wijze woorden!

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je verkeerd goegelt weet ik niet. Het algoritme van google stuurt je naar dingen in de trant van waar je vaak gekeken hebt en dat is vaak een bepaalde bubbel.

Maar in een VWO-boek biologie kun je al genoeg info vinden.

 

Wil je het meer serieus wetenschappelijk dan kun je hier bv. kijken: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3068582/

 

Of hier: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S009286742031237X

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quarantaine in Portugal door rechter opgeheven, nadat de PCR testen als onbetrouwbaar zijn geclassificeerd.:

https://tkp.at/2020/11/17/portugiesisches-berufungsgericht-haelt-pcr-tests-fuer-unzuverlaessig-und-hebt-quarantaene-auf/

 

en de advocaten roeren zich:

https://www.stichting-jas.nl/2020/11/orde-van-advocaten-kraakt-corona.html

 

Dit lees je niet op de MSM want die hebben de overheid alleen nog als klant.

aangepast door dutchandrew
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, dutchandrew zei:

Quarantaine in Portugal door rechter opgeheven, nadat de PCR testen als onbetrouwbaar zijn geclassificeerd.:

https://tkp.at/2020/11/17/portugiesisches-berufungsgericht-haelt-pcr-tests-fuer-unzuverlaessig-und-hebt-quarantaene-auf/

 

en de advocaten roeren zich:

https://www.stichting-jas.nl/2020/11/orde-van-advocaten-kraakt-corona.html

 

Dit lees je niet op de MSM want die hebben de overheid alleen nog als klant.

 

Dat zijn advocaten die geld zien in deze crisis, droevig.

  • Like 1

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees vooral de laatste alinea.:

De NOvA zegt het niet met zoveel woorden maar uit dit heldere advies blijkt zonder meer dat de regering dictatoriale maatregelen neemt, die grondrechten als privacy en het recht op lichamelijke integriteit aantasten, zonder dat daarvoor enige noodzaak is. Wat moeten we dan concluderen over waar deze regering mee bezig is? Of over een parlement dat hoogstwaarschijnlijk wel weer akkoord zal gaan met de voorstellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, kiekiek zei:

 

Normaal duurt dat een jaartje of 10 tot 15.

In dit geval heeft de hele medische wereld de schouders eronder gezet! Er was urgentiegevoel. Een verlammende, besmettelijke pandemie is niet te vergelijken met allerlei andere onderzoeken naar medicijnen.  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, dutchandrew zei:

Lees vooral de laatste alinea.:

De NOvA zegt het niet met zoveel woorden maar uit dit heldere advies blijkt zonder meer dat de regering dictatoriale maatregelen neemt, die grondrechten als privacy en het recht op lichamelijke integriteit aantasten, zonder dat daarvoor enige noodzaak is. Wat moeten we dan concluderen over waar deze regering mee bezig is? Of over een parlement dat hoogstwaarschijnlijk wel weer akkoord zal gaan met de voorstellen?

Eh, dat langs democratische weg - na lang wikken en wegen - tot bepaalde maatregelen wordt besloten, toch?  In maart 2021 mag jij weer je mening geven. Maar het woord "dictatoriaal" is totaal misplaatst!!

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, dutchandrew zei:

Lees vooral de laatste alinea.:

De NOvA zegt het niet met zoveel woorden maar uit dit heldere advies blijkt zonder meer dat de regering dictatoriale maatregelen neemt, die grondrechten als privacy en het recht op lichamelijke integriteit aantasten, zonder dat daarvoor enige noodzaak is. Wat moeten we dan concluderen over waar deze regering mee bezig is? Of over een parlement dat hoogstwaarschijnlijk wel weer akkoord zal gaan met de voorstellen?

 

Als de regering in maart en daarna niets had gedaan hadden

we nu in een uitgedunde bevolking gezeten.

 

Wees blij dat iemand het voortouw heeft genomen en natuurlijk

dat kost offers maar niets doen was volstrekt GEEN optie.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...