Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten


4 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Het wordt gezegd door Marion Koopmans en een wetenschapper van Pfizer. Heb jij hun uitspraken wel gezien?

 

Het detecteert virussen, zonder aan te geven welk virus.

OUD NIEUWS, Kiekiek! Niet zo opgewonden doen! Dit is al tig keer uitgelegd door alle deskundigen, inclusief Van Dissel zelf.

Waarom volg je wel dubieuze fuikfilmpjes en niet de officiële berichtgeving VANAF MAART? MET uitleg en context! 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Filmpje is van 29 november.

Opgewarmde prak uit de oude doos. Lees je eens in VANAF MAART. 

 

Maar zoals ik hierboven al aangaf: Willem Engel had weer eens een kort geding op 25 november, en nu dus hierover. 

Trek de juiste conclusies over de timing! 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Eduard07 zei:

OUD NIEUWS, Kiekiek! Niet zo opgewonden doen! Dit is al tig keer uitgelegd door alle deskundigen, inclusief Van Dissel zelf.

Waarom volg je wel dubieuze fuikfilmpjes en niet de officiële berichtgeving VANAF MAART? MET uitleg en context! 

 

Lees anders dit stuk maar eens goed door:

 

https://www.hpdetijd.nl/2020-09-27/drie-wetenschappers-de-coronatest-is-onbetrouwbaar-en-het-testbeleid-faalt

 

 

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, kiekiek zei:

Artsen zijn hier zich al vanaf maart terdege van bewust, dus zijn ze alert qua uitkomsten.

Maar de  zeer gevoelige PCR is de beste die we hebben om ZOVEEL MOGELIJK coronabesmettingen op te sporen. 

GEEN ENKELE TEST is 100% betrouwbaar. Ken jij ze? 

Een test is een TOOL voor een (ervaren) arts, niet een autonoom gebeuren voor een doehetzelver.

 

Maar ja, er zijn altijd wel criticasters te vinden die de zwaktes van elke medische handeling kunnen gebruiken om eens even in HP De Tijd te komen.

HP De Tijd ook weer blij in deze economisch zware coronatijd.

 

Ach ja, dat nieuwe corona vaccin. slechts 95% effectiviteit. Dus in de prullenbak er maar mee? 5 % "valse bescherming"?

Het wachten is op het eerste kort geding van Messias Engel hierover. Misschien iets met "verborgen chipjes"...

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, Eduard07 zei:

 

Maar de  zeer gevoelige PCR is de beste die we hebben om ZOVEEL MOGELIJK coronabesmettingen op te sporen. 

 

 

Daar gaat het niet om.

 

De PCR detecteert alle RNA virussen, maar kent het verschil niet tussen de verschillende RNA virussen. Stel jij laat je testen en krijgt morgen een positieve uitslag. Wat heb je dan? Corona? Zou kunnen inderdaad. Zou maar zo influenza of rhino kunnen zijn. Dat is dus de vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, kiekiek zei:

 

 Stel jij laat je testen en krijgt morgen een positieve uitslag. Wat heb je dan? Corona? Zou kunnen inderdaad. Zou maar zo influenza of rhino kunnen zijn. Dat is dus de vraag.

Je praat net als het FVD en VW die proberen met uitzonderingsgevallen een heel medisch traject de pan in te hakken.

 

En dit verhaal is al VANAF HET BEGIN bekend!

Volgde je de commisievergaderingen met Van Dissel niet? 

Dit is het riedeltje van Van Haga, de loopjongen van Baudet.

 

Paracetamol zou ik ook maar niet meer innemen, dan.

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Eduard07 zei:

Je praat net als het FVD en VW die proberen met uitzonderingsgevallen een heel medisch traject de pan in te hakken.

 

 

 

Nee joh. Ik vraag me alleen af hoe betrouwbaar de PCR is als het ook op Rhino en Influenza reageert.

 

Ik ga maar eens afwachten tot ik verkouden ben en dan voor de gein een PCR test gaan doen. Alleen 1 probleem: ik ben echt bijna nooit verkouden en de griep is zeker 15 jaar geleden geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, kiekiek zei:

 

Nee joh. Ik vraag me alleen af hoe betrouwbaar de PCR is als het ook op Rhino en Influenza reageert.

Het is soms net alsof je maanden informatie-achterstand hebt. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Eduard07 zei:

Het is soms net alsof je maanden informatie-achterstand hebt. 

 

Mwah jij zit gevangen in alles wat van de NPO en meer dan die voorgekauwde onzin zenders en van de overheid komt. Gewoon alles geloven wat je voorgezet wordt.

 

Gewoon lekker dat prikkie halen en achteraf niet zeuren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Mwah jij zit gevangen in alles wat van de NPO en meer dan die voorgekauwde onzin zenders en van de overheid komt. Gewoon alles geloven wat je voorgezet wordt.

 

Gewoon lekker dat prikkie halen en achteraf niet zeuren ;)

Aha. Nu komt de politieke aap uit de mouw! 

Je bent er mooi ingestonken, die Trumpiaanse mediafabels van Baudet. 😁

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...