Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 2


ceesv

Aanbevolen berichten

48 minuten geleden, ceesv zei:

Eh, je laat weer zien dat je iets roept zonder je in te lezen en naar feiten te kijken.

 

Seroquel is geen vaccin.

Het is een medicijn, een antipsychotica.

 

 

Maakt toch niet uit of het een prikje of pilletje is. Kijk anders maar op Mexicaanse griep vaccin en Ritalin. Die laatste talrijke permanente hersenbeschadigingen. Lekker joh. Feit is en blijft dat het troep is en bijwerkingen geeft.

6 minuten geleden, Tonskidutch zei:

 

Ze gaan daar volgende week beginnen met vaccineren.

aangepast door kiekiek
Link naar reactie
Delen op andere sites


10 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Maakt toch niet uit of het een prikje of pilletje is. Kijk anders maar op Mexicaanse griep vaccin en Ritalin.

Feit is en blijft dat het troep is en bijwerkingen geeft.

Je ziet het verschil niet tussen een preventief vaccin en een medicijn?

"Feit dat het troep is en bijwerkingen heeft"?

 

Feit is ook dat jij hier troep publiceert met negatieve bijwerkingen.

 

En dan ook nog ontkennen dat je aan de kant staat van de complotdenkers en anti-vaccers?

Je doet in feite niet anders dan anti-propaganda maken. Lees jezelf nog eens terug.

 

Het is wat CeesV hierboven al zei: jij praat in een vicieuze cirkel. Je gaat steeds weer terug naar het beginpunt.  

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@kiekiek, weet je wat ook in jouw straatje past?

 

Ademhalen,

is ook gevaarlijk.

De lange termijn effecten van ademhalen zijn dat je sterft.

 

100% van de mensen die ademhalen blijken op den duur dood te gaan.

 

Ik blijf met verwondering vaststellen, dat het virus niet alleen als virus schadelijk is, maar ook in staat is mensen geestelijk zo af te stompen, dat ze niet in staat zijn logisch na te denken.

 

Nogmaals een advies, lees je in over hoe de 5 verschillende systemen van vaccinatie werken.

 

En besef, dat het corona vaccin net zo werkt als andere vaccinaties die iedereen in zijn leven gehad heeft.

 

 

 

  • Bedankt 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Eduard07 zei:

 

Feit is ook dat jij hier troep publiceert met negatieve bijwerkingen.

 

 

 

Jij wil of kan dat niet onder ogen zien:

 

https://zorgnu.avrotros.nl/nieuws/item/fabrikant-wist-van-bijwerkingen-vaccin-mexicaanse-griep

3 minuten geleden, ceesv zei:

@kiekiek, weet je wat ook in jouw straatje past?

 

 

 

En besef, dat het corona vaccin net zo werkt als andere vaccinaties die iedereen in zijn leven gehad heeft.

 

 

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

 

Waarvan de bijwerkingen op de lange termijn nog niet bekend zijn.

 

Hoe moeilijk is het om dat te begrijpen ceesv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@kiekiek, ken je de schade die het corona virus aanricht in het menselijk lichaam, op korte en lange termijn?

 

En weet je hie groot de kans is dat je getroffen wordt door corona?

 

Reageren met zucht of gaap is ewn teken dat je niet constructief ingaat op deze discussie, maar alleen met de hakken in het zand zit.

 

In alle bijdragen van jou vanochtend laat je zien dat je op geen enkele manier moeite doet kennis te vergaren.

Vaccins vergelijken met psycho farmaca demonsteert dat.

 

Het enige wat je doet is ruis veroorzaken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap

 

Bij zo'n (onbeschofte) reactie op een serieuze poging van een gesprekspartner iets te beargumenteren, kreeg ik vroeger thuis een ENORME draai om de oren... 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Eduard07 zei:

Bij zo'n (onbeschofte) reactie op een serieuze poging van een gesprekspartner iets te beargumenteren, kreeg ik vroeger thuis een ENORME draai om de oren... 

 

Joh het is toch niet bekend wat de bijwerkingen op de lange termijn zijn, is hier al zo vaak voorbij gekomen. Wie weet pas over een jaar of 10.

14 minuten geleden, ceesv zei:

In alle bijdragen van jou vanochtend laat je zien dat je op geen enkele manier moeite doet kennis te vergaren.

 

 

Er is geen enkele kennis van bijwerkingen op de lange termijn van het corona vaccin, van andere vaccins/medicijnen is die kennis er wel.

 

Ik deel dat, maar dat wordt hier niet op prijs gesteld. Helemaal helder joh ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, kiekiek zei:

 

Joh het is toch niet bekend wat de bijwerkingen op de lange termijn zijn, is hier al zo vaak voorbij gekomen. Wie weet pas over een jaar of 10.

HERHALING: Ik kreeg voor zo'n -respectloze - opmerking een ENORME draai om de oren!

 

Valt het kwartje niet?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, kiekiek zei:

Feit is en blijft dat het troep is en bijwerkingen geeft.

 

Tijdens mijn TBC periode slikte ik dagelijks 12 tabletten.

Alle 12 hadden ze ernstige bijwerkingen.

Ik heb die kuur toch maar helemaal afgemaakt.

Hoe had ik je dit anders nog kunnen navertellen?

 

Bij vaccinatie krijgen we misschien met bijwerkingen te maken.

Bij een corona besmetting is er van die onzekerheid geen sprake.

We kunnen er dan zeker van zijn dat we met bijwerkingen te maken krijgen.

De meest ernstige van die bijwerkingen is een plekje op het kerkhof.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@kiekiek de werking en bijwerkingen van vaccins op de lange termijn zijn bekend.

 

Ze beschermen je tegen schadelijke ziekten.

 

Maar je gaat niet in op de schadelijke bijwerkingen van de corona besmetting, die elke dag vele mensen ziek maakt en daarna op lange termijn voor schade aan het lichaam en beperkingen zorgt.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Tonskidutch zei:

wellicht met dank aan koopweekend dagen.

die van een week geleden dan

Als dat zo is, sneuvelt overduidelijk de aanname bij veel ongelovigen "dat de kans dat je het virus buiten kunt oplopen nagenoeg nihil is".

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

mochten jullie hart aber fair gezien hebben afgelopen Maandag,

de faktcheck die altijd plaats vind na de uitzending is uiterst interessant inzake de verplichting tot inenting volgens geldend Duits recht

zou wel eens wat rechtsdeskundigen in Nederland daarover willen horen.

https://www1.wdr.de/daserste/hartaberfair/faktencheck/faktencheck-436.html

 

Sapore di sale

Gino Paoli

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Eduard07 zei:

Als dat zo is, sneuvelt overduidelijk de aanname bij veel ongelovigen "dat de kans dat je het virus buiten kunt oplopen nagenoeg nihil is".

 

Dat weten we dus niet Eduard. Binnen is de kans sowieso veel groter, denk aan scholen, de kerk, de moskee. Lekker opgevrot in een kleine ruimtes. Maar buiten op drukke plekken moet je sowieso mijden. Ga dan door de week op een rustig moment.

1 uur terug, Eduard07 zei:

HERHALING: Ik kreeg voor zo'n -respectloze - opmerking een ENORME draai om de oren!

 

Valt het kwartje niet?

 

Joh ik heb hier al zoveel verwensingen naar mijn hoofd geslingerd gekregen. Zen!

43 minuten geleden, Tonskidutch zei:

mochten jullie hart aber fair gezien hebben afgelopen Maandag,

de faktcheck die altijd plaats vind na de uitzending is uiterst interessant inzake de verplichting tot inenting volgens geldend Duits recht

zou wel eens wat rechtsdeskundigen in Nederland daarover willen horen.

https://www1.wdr.de/daserste/hartaberfair/faktencheck/faktencheck-436.html

 

 

Zei ik toch: China 2.0 ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, johnno zei:

Tijdens mijn TBC periode slikte ik dagelijks 12 tabletten.

Alle 12 hadden ze ernstige bijwerkingen.

Ik heb die kuur toch maar helemaal afgemaakt.

Hoe had ik je dit anders nog kunnen navertellen?

 

Bij vaccinatie krijgen we misschien met bijwerkingen te maken.

Bij een corona besmetting is er van die onzekerheid geen sprake.

We kunnen er dan zeker van zijn dat we met bijwerkingen te maken krijgen.

De meest ernstige van die bijwerkingen is een plekje op het kerkhof.

 

Sja het is en blijft een afweging johnno. Aan beiden kleven risico´s. De een neemt het risico op een besmetting en de ander het risico van een vaccin en zo zal iedereen zijn of haar eigen afweging maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...